شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۰:۲۹
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

ادامه بدشانسی‌های زیزو؛ «والورده» یک ماه خانه‌نشین شد

به گزارش فرهنگ سار، والورده در جریان شکست چهار بر یک و تحقیرآمیز شب گذشته (یکشنبه) رئالی‌ها برابر والنسیا دچار مصدومیت شد. باشگاه رئال در گزارش پزشکی خود آورده است: بدنبال آزمایشات انجام شده روی این بازیکن، مشخص شد که فدریکو والورده از ناحیه استخوان ساق پای راست دچار شکستگی شده است. روند بهبود وی در […]



به گزارش فرهنگ سار، والورده در جریان شکست چهار بر یک و تحقیرآمیز شب گذشته (یکشنبه) رئالی‌ها برابر والنسیا دچار مصدومیت شد.

باشگاه رئال در گزارش پزشکی خود آورده است: بدنبال آزمایشات انجام شده روی این بازیکن، مشخص شد که فدریکو والورده از ناحیه استخوان ساق پای راست دچار شکستگی شده است. روند بهبود وی در دست بررسی خواهد بود.

اگرچه رئال هیچ جدول زمانبندی را برای بازگشت وی به میادین اعلام نکرده است اما احتمالا این بازیکن حدود یک ماه از دسترس «زین الدین زیدان» خارج خواهد بود.

لازم به ذکر است که بهبود شکستگی در این ناحیه (ساق پا) به طور معمول زمان بیشتری نیاز دارد اما گزارش پزشکی اولیه منتشر شده به زبان اسپانیایی از این مصدومیت به عنوان شکستگی جزئی و نه شکستگی کامل یاد کرده است.

این خبر تلخی شکست برابر والنسیا را دوچندان کرد زیرا والورده به‌تازگی به روزهای اوج خود نزدیک شده بود و در نتیجه مرد فرانسوی نیمکت رئال در غیبت این بازیکن به مثلث «کاسمیرو، کروس، مودریچ» در خط هافبک تکیه خواهد کرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × سه =