جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶:۵۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

قول باز شدن پنجره پرسپولیس و حضور مدیرعامل استقلال در تمرین

به گزارش فرهنگ سار، در بیست و دومین روز بهمن‌ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار و گزارش‌ها گوناگونی از دنیای ورزش برای شما مهیا شده است. با ما همراه باشید. وزیر ورزش: انقلاب اسلامی نقطه عطف مجاهدت مردم ایران است وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه با صدور پیام […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیست و دومین روز بهمن‌ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار و گزارش‌ها گوناگونی از دنیای ورزش برای شما مهیا شده است. با ما همراه باشید.

وزیر ورزش: انقلاب اسلامی نقطه عطف مجاهدت مردم ایران است

وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ مجاهدات و مشارکت مردم ایران عزیز است. مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

باشگاه پرسپولیس: پنجره نقل‌وانتقالاتی تا موعد مقرر باز می‌شود

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای در مورد پرونده شکایت ماریو بودیمیر اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است اما این شرایط تغییر خواهد کرد. توضیحات بیشتر در اینجا موجود است.

درخشش طارمی تمام نمی‌شود

لژیونر فوتبال کشورمان با درخشش ادامه‌دار خود در تیم پورتو به عنوان بهترین بازیکن هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال برگزیده شد. ادامه این خبر را در اینجا مطالعه کنید.

سیدصالحی: بازی استقلال و سپاهان ۶ امتیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: بازی استقلال و سپاهان ۶ امتیاز دارد و هر کدام از دو تیم که به برتری برسند در نیم فصل رتبه اول را به خود اختصاص خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

در ستایشِ کاپیتان تمام نشدنی پرسپولیس

کاپیتان ۳۹ ساله و تمام نشدنی پرسپولیس یکی از بهترین فصول و در عین حال سخت‌ترین دوران فوتبالی خود را به همراه سرخپوشان پایتخت دنبال می‌کند. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است. 

پیام رییس کنفدراسیون بوکس آسیا به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

رییس کنفدراسیون بوکس آسیا فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مسوولان فدراسیون بوکس و مردم ایران تبریک گفت. متن کامل خبر را در اینجا مشاهده کنید.

زاهدی: برای ایجاد تغییر به زوریا آمده‌ام

«شهاب زاهدی» بازیکن ایرانی جدید تیم زوریا اوکراین گفت: برای ایجاد تغییر و کسب جام به این تیم آمده‌ام. توضیحات بیشتر در اینجا موجود است.

فرماندار توکیو نشست کمیته بازی‌های المپیک را تحریم کرد

نشست بازی‌های المپیک توکیو توسط فرماندار این شهر تحریم شد و او در این جلسه شرکت نخواهد کرد. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است. 

تمرین استقلال با حضور مدیرعامل این باشگاه پیگیری شد

تمرین روز چهارشنبه استقلال با حضور مدیرعامل این باشگاه در ورزشگاه راه آهن پیگیری شد. متن کامل خبر را در اینجا مشاهده کنید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × دو =