شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۳:۲۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

مربی نساجی: سهم خود را از بازی با پرسپولیس می‌خواهیم

به گزارش فرهنگ سار، «مصطفی صداقت» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فردا یک بازی خوب با تیم با کیفیت پرسپولیس داریم و فکر می‌کنم که زیاد لازم نیست در مورد شرایط فنی پرسپولیس و همچنین کادر فنی با اخلاق و با دانش آن‌ها […]



به گزارش فرهنگ سار، «مصطفی صداقت» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فردا یک بازی خوب با تیم با کیفیت پرسپولیس داریم و فکر می‌کنم که زیاد لازم نیست در مورد شرایط فنی پرسپولیس و همچنین کادر فنی با اخلاق و با دانش آن‌ها توضیح دهیم.

وی افزود: به نمایندگی از باشگاه نساجی مازندران برای باشگاه پرسپولیس و سه نماینده دیگر کشورمان در مسابقات پیش‌رو لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت داریم. انشاالله بتوانند با دست پر برگردند.  

مربی نساجی خاطرنشان کرد: اما ما هم نساجی هستیم و سهم خود را از بازی فردا می‌خواهیم و امیدوارم بتوانیم به خواسته هایمان در این دیدار برسیم.  

او در خصوص شرایط کرونایی تیم نساجی مازندران بیان کرد:‌ در این زمینه پزشک تیم توضیحات کامل را برای سازمان لیگ و کمیته پزشکی فدراسیون ارسال کردند. در این چند روز در ۲ مرحله تست کرونا دادیم که تعداد نفرات مبتلا به کرونا مشخص شدند. تا کنون پنج نفر از اعضای تیم و پنج نفر نیز از بازیکنان به این بیماری مبتلا شدند که در حال حاضر به طور کامل با کمیته پزشکی در ارتباط هستند.

صداقت درباره امید تیم نساجی برای بقا در لیگ برتر گفت: انسان به امید زنده است و ما در حال حاضر شرایط خوبی هم داریم. تمام تلاشمان در این راستاست که سهمیه خود را در لیگ حفظ کنیم و البته توانایی این کار را هم داریم. بازیکنان این موضوع را می‌دانند و تک تک اعضای به این کار ایمان قلبی دارند.  

وی در پایان اضافه کرد: صحبتی در خصوص دو بازی اخیرمان در لیگ شده بود. درست است که ما با این بازی‌ها امیدوار به آینده شدیم اما آنقدر بی‌تجربه نیستیم که با این نتایج هدف اصلی خود را گم کنیم. نساجی هنوز هم در منطقه قرمز و خطرناک جدول لیگ قرار دارد.  کار ما هنوز تمام نشده و به طور قطع با تمام توانمان برای این تیم تلاش خواهیم کرد. بدون شک جایگاه نساجی در لیگ اینجا نیست و ما این را به شما قول می‌دهیم.   

«ساکت الهامی» سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل همزمانی انجام تست کرونا نتوانست در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس شرکت کند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۸:۵۰ و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سیزده − پنج =