شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۹:۱۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

تراژدی هادی، برای مهرداد تکرار نشد؛ پای نوراللهی در میان است

به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر یک از سد ماشین‌سازی گذشت و برد ارزشمندی را از آن خود کرد. این پیروزی فارغ از بحث جدولی و حساسیت آن، از یک جهت دیگر هم لذتبخش بود. چرا که پرسپولیسی‌ها می‌خواستند سه امتیازش را […]



به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر یک از سد ماشین‌سازی گذشت و برد ارزشمندی را از آن خود کرد. این پیروزی فارغ از بحث جدولی و حساسیت آن، از یک جهت دیگر هم لذتبخش بود. چرا که پرسپولیسی‌ها می‌خواستند سه امتیازش را به روح مهرداد میناوند تقدیم کنند.

۱۹۳۳ روز پیش پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ پانزدهم، با لباس مشکی در ورزشگاه آزادی به مصاف صبای قم رفت. تیم برانکو ایوانکوویچ تلاش زیادی برای پیروزی کرد اما در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد تا در اولین بازی بعد از فوت هادی نورزوی نتواند به سه امتیاز دست پیدا کند. در آن مسابقه ابتا محمد قاضی صبا را پیش انداخت اما مهدی طارمی در دقیقه ۸۵ کار را به تساوی کشاند. هانی نوروزی، از نزدیک نظاره‌گر آن مسابقه بود.

می‌رفت بازهم بعد از پنج سال و سه ماه و ۱۴ روز یک بار دیگر پرسپولیس در وضعیتی مشابه متوقف شود اما گل دقیقه ۹۳ احمد نوراللهی این اجازه را نداد. او که یکی از ۲ بازمانده ترکیب پرسپولیس در مسابقه پنج فصل پیش بود(بازیکن دیگر کمال کامیابی‌نیا بود) به خوبی در محوطه جریمه حاضر شد و گل پیروزی‌بخش را زد تا تیم پرطرفدار تهرانی به ستاره اسبقش ادای دین کند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

9 + 3 =