پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۲:۳۹:۵۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

سوژه امروز اِل‌موندو؛ پاداش وفاداری ۳۹میلیون یورویی مسی حتی برای جدایی

به گزارش فرهنگ سار، این نشریه اسپانیایی جزئیات بیشتری را در مورد قرارداد هنگفت منعقد شده در سال ۲۰۱۷ مابین مسی و آبی اناری‌ها منتشر کرده است. ال موندو روز گذشته (یکشنبه) جزئیاتی را در مورد دستمزد خالص مسی در مدت مشخص شده که به بیش از ۵۵۵ میلیون یورو می‌رسد، افشا کرد و حالا […]



به گزارش فرهنگ سار، این نشریه اسپانیایی جزئیات بیشتری را در مورد قرارداد هنگفت منعقد شده در سال ۲۰۱۷ مابین مسی و آبی اناری‌ها منتشر کرده است. ال موندو روز گذشته (یکشنبه) جزئیاتی را در مورد دستمزد خالص مسی در مدت مشخص شده که به بیش از ۵۵۵ میلیون یورو می‌رسد، افشا کرد و حالا تمرکز افشاگری‌های امروز ۳۹ میلیون یورویی است که فوق ستاره آلبی سلسته جولای سال جاریبه عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

کاپیتان کاتالان‌ها این مبلغ را صرف نظر از تصمیمش برای ماندن در نیوکمپ یا جدایی از بارسا و پیوستن به تیمی دیگر، دریافت می‌کند.

این بند دقیقا دو هفته مانده به انقضای قرارداد فعلی مسی با بارسا که در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسد، فعال خواهد شد.

واکنش ها به افشاگری‌های ال موندو در طول روز گذشته بی وقفه ادامه داشت و کسانی همچون «خاویر تباس» رییس لالیگا با حمایت از باشگاه بارسلونا که مدعی شده است دستمزد مسی براساس درآمدزایی که ستاره زاده روساریو برای این تیم لالیگایی داشته، معین شده است.

تباس در توییتی نوشت: شرایط مالی حساس بارسلونا به مسی ارتباطی ندارد بلکه تاثیرات ویرانگر کووید-۱۹ است. بدون پاندمی، درآمدزایی بهترین بازیکن تاریخ هزینه ها را جبران می‌کرد. برخی رسانه‌ها با این موضوع منصفانه برخورد نمی‌کنند.

«رونالد کومان» سرمربی کاتالان‌ها نیز پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر اتلتیک بیلبائو در خصوص این موضوع اظهار داشت: درک نمی‌کنم که چرا مردم می‌گویند مسی در مشکلات مالی بارسا تاثیر مستقیم داشته است؟ متوجه نمی‌شوم. اگر این افشاگری، نشت اطلاعات از داخل باشگاه باشد، فرد مسوول هیچ آینده‌ای در بارسا نخواهد داشت. این حرف‌ها را در مورد قرارداد و مزخرفات دیگر فراموش کنید. ما باید از مسی بابت کارهایی که برای بارسا کرده است، تشکر کنیم. نقش او در طول سالیان در افزایش وسعت و گسترش این باشگاه کلیدی بوده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

18 − دوازده =