سه شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۲:۰۹
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۷

یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید مهریز برگزار شد

به گزارش فرهنگ سار، این یادواره با چند برنامه فرهنگی و  حضور جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران و مردم و مسئولان به همت پایگاه مقاومت حضرت سیدالشهدا(ع) مهریز برگزار شد. مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد گفت: برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌های شهیدان نقش مهمی در ترویج فرهنگ فداکاری در راستای اهداف […]



به گزارش فرهنگ سار، این یادواره با چند برنامه فرهنگی و  حضور جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران و مردم و مسئولان به همت پایگاه مقاومت حضرت سیدالشهدا(ع) مهریز برگزار شد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد گفت: برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌های شهیدان نقش مهمی در ترویج فرهنگ فداکاری در راستای اهداف نظام و شکست دشمنان دارد.

سرتیپ مهدی فرهنگ دوست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود: باید فرهنگ شهادت و ایستادگی در برابر دشمنان روز به روز توسط نهادها و رسانه‌های گروهی در کشور گسترش یابد .

وی به جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی دشمنان علیه نظام اشاره کرد و یادآور شد: تبیین خاطرات رزمندگان جانبرکف اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یک رسالت بزرگ ملی و دینی است .

فرهنگ‌دوست از حضور مردم و مسئولان در صحنه‌های مختلف و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری در حراست از کشور و انقلاب اسلامی قدردانی کرد و همکاری همگان را خواستار شد.    

در این مراسم علاوه بر سرود چند برنامه به خصوص مداحی اجرا و نمایشگاه عکس شهدا برپا شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × پنج =