دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۵:۱۹
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۳:۵۹

گل‌محمدی: شناخت خوبی از الشارجه داشتیم/ بازیکنم با پای شکسته به‌میدان رفت

به گزارش فرهنگ سار، یحیی گل‌محمدی پس از برتری چهار بر صفر تیمش برابر التعاون در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی خیلی مهمی را بردیم و خوشحالیم که توانستیم به عنوان تیم نخست از گروهمان راهی مرحله بعد شویم. در این بازی به موقع گل زدیم و شروع عالی داشتیم. این موضوع […]



به گزارش فرهنگ سار، یحیی گل‌محمدی پس از برتری چهار بر صفر تیمش برابر التعاون در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی خیلی مهمی را بردیم و خوشحالیم که توانستیم به عنوان تیم نخست از گروهمان راهی مرحله بعد شویم. در این بازی به موقع گل زدیم و شروع عالی داشتیم. این موضوع کار را برای ما راحت کرد.

وی افزود: در ادامه فشار حملاتمان را کم نکردیم و دوست داشتیم گل‌های بیشتری بزنیم. ذهنیت بازیکنان برای این بازی عالی بود و انگیزه زیادی برای این بازی داشتند. از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم چرا که فشار زیادی را متحمل می‌شوند. مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود و فشار روی بازیکنان بالا است. برخی مصدومیت‌ها هم گریبان بازیکنان ما را گرفت اما بازیکنان ما با مصدومیت بازی کردند. حتی یکی از بازیکنانم با پای شکسته بازی می‌کند. این‌ها قابل احترام است و من به همه آنها خسته نباشید می گویم. به همه هوادارانمان تبریک می‌گویم که به ما انرژی مثبت دادند و کمک کردند تا با روحیه پیروزی طلبی به زمین برویم. امیدوارم در ادامه هم موفق ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برنامه پرسپولیس برای گلزنی در این مسابقه خاطرنشان کرد: آنالیز خوبی از الشارجه داشتیم و گل‌هایی که زدیم روی کارهای تمرین شده بود. هر چند فرصت تمرین آنچنان نداشتیم اما این مسائل را به بازیکنانمان گوشزد کردیم و بازیکنان با تمرکز بالا توانستند به کارهایی که برعهده آنها گذاشته بودیم عمل کنند.

گل‌محمدی در مورد تغییرات در ترکیب پرسپولیس اضافه کرد: همه بازیکنان ما در یک سطح هستند. حتی آنهایی که کمتر بازی کردند یا اصلا بازی نکردند استحقاق حضور در ترکیب اصلی را دارند. فشردگی مسابقات باعث شده تا مربیان تغییرات بیشتری در ترکیب لحاظ کنند. با توجه به فشردگی بازیکنان نیاز داریم انرژی مضاعفی به تیم بدهیم و حتی تعویض‌های زیادی در طول مسابقه داشته باشیم.

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر الشارجه موفق شد با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و حریف السد قطر در این مرحله شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × یک =