یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۳:۰۵:۵۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰

پایان احساسی داستان تیاگو و بایرن با یک نامه

به گزارش فرهنگ سار، تیاگو آلکانتارا هافبک میانی و باهوش تیم بایرن‌مونیخ پس از کش‌وقوس‌های فراوان به صورت رسمی و پس از هفت سال از این تیم جدا شد و شنیده می‌شود که به زودی با انتقالی به ارزش ۲۰ میلیون پوند به لیورپول می‌پیوندد. تیاگو در ترکیب باواریایی‌ها ۱۶ جام قهرمانی را به دست […]



به گزارش فرهنگ سار، تیاگو آلکانتارا هافبک میانی و باهوش تیم بایرن‌مونیخ پس از کش‌وقوس‌های فراوان به صورت رسمی و پس از هفت سال از این تیم جدا شد و شنیده می‌شود که به زودی با انتقالی به ارزش ۲۰ میلیون پوند به لیورپول می‌پیوندد.

تیاگو در ترکیب باواریایی‌ها ۱۶ جام قهرمانی را به دست آورد. هفت بوندسلیگا، چهار دی‌اف‌بی‌پوکال، یک لیگ قهرمانان، یک جام باشگاه‌های جهان و سه سوپرکاپ؛  عناوینی بودند که هافبک ۲۹ ساله تیم ملی اسپانیا به آن دست پیدا کرد.

تیاگو در نامه خداحافظی خود نوشت: درست است که این سخت‌ترین تصمیم دوران فوتبالم بوده است. تصمیم گرفتم دوران حضورم در باشگاه فوق‌العاده بایرن‌مونیخ را به پایان برسانم، باشگاهی که توانستم در آن طی هفت سال گذشته از نظر شخصی و فنی پیشرفت کنم. در این تیم لحظات لذت‌بخش، پیروزی، موفقیت و البته لحظات سخت را تجربه کردم اما چیزی که بیش از همه آن افتخار می‌کنم، این هست که به عنوان یک پسر جوانی که رویاهای زیادی داشت به مونیخ آمدم و حالا با تحقق کامل همه آنها مونیخ را ترک می‌کنم. اینجا یاد گرفتم چگونه به سنتی که حالا با آن خداحافظی می‌کنم، عشق بورزم و به آن احترام بذارم؛ Mia San Mia را هرگز فراموش نخواهم کرد.

من و خانواده‌ام لحظات شگفت‌انگیزی را اینجا در شهر مونیخ، زابنر اشتراسه و البته ورزشگاه دوست داشتنی‌مان یعنی آلیانتس سپری کردیم. خانواده بایرن مونیخ با من بسیار خوب رفتار کرد و همیشه به محبت داشت. تصمیم من کاملا بنا به دلایل ورزشی هست. به عنوان یک بازیکن فوتبال، من به چالش‌های جدیدی نیاز دارم تا بتوانم همانطور که در این جا پیشرفت کردم، در ادامه هم پیشرفت داشته باشم. بایرن مونیخ همیشه خانه من خواهد بود، تا همیشه از تو متشکرم بایرن مونیخ.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نه + هشت =