دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۷:۲۹
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

رئال و سیتی در نیمه نهایی اروپا/ ستاره تیم ملی زردپوش شد

به گزارش فرهنگ سار، با بسته ویژه خبری گروه ورزشی فرهنگ سار همراه باشید تا مروری بر اتفاقات روز ورزش جهان در بیست و ششمین روز فروردین ماه داشته باشیم. لیورپول زورِ بازگشت نداشت/ صعود رئال و سیتی به نیمه‌نهایی تیم‌های رئال‌مادرید اسپانیا و منچسترسیتی انگلیس به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. متن […]



به گزارش فرهنگ سار، با بسته ویژه خبری گروه ورزشی فرهنگ سار همراه باشید تا مروری بر اتفاقات روز ورزش جهان در بیست و ششمین روز فروردین ماه داشته باشیم.

لیورپول زورِ بازگشت نداشت/ صعود رئال و سیتی به نیمه‌نهایی

تیم‌های رئال‌مادرید اسپانیا و منچسترسیتی انگلیس به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

پنجمین دوئل الاهلی و استقلال/ بازگشت فرهاد به جده، ۱۱ سال پس از دبل

استقلال در حالی به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که ۱۱ سال پیش با درخشش فرهاد مجیدی توانسته بود این تیم را در خانه‌اش شکست دهد.مشروح کامل این خبر را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

حسینی: ۱۴۰۰ سال پله های ترقی زنان وزنه‌بردار است

نخستین مدال‌آور وزنه‌برداری زنان گفت: سال ۱۴۰۰ برای زنان وزنه‌بردار یک پله ترقی نسبت به سال‌های گذشته محسوب می‌شود و به پیشرفت و رشد خواهند رسید. متن این گفت‌وگو را اینجا می‌خوانید.

نایب‌قهرمانی لژیونرهای والیبال ایران در لیگ بلژیک

تیم گرین‌یارد مازیک با شکست در فینال لیگ والیبال بلژیک، مدال نقره این مسابقات را به دست آورد. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا: پرسپولیس موفقیت‌آمیز شروع کرد

– سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی عملکرد تیم پرسپولیس در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان پرداخت. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا: السد به بازی برگشت تا فولاد متوقف شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی بازی تیم‌های فولاد ایران و السد قطر در هفته نخست لیگ قهرمانان پرداخت. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

فولاد

سایپا وارد بازار شد، سپاهان ملی‌پوش والیبال را جذب کرد

تیم والیبال سایپا هم فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرد و سپاهان قطر پاسور تیم ملی را به خدمت گرفت. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید..

گل طارمی به چلسی نامزد برترین گل هفته لیگ قهرمانان اروپا شد

گل مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به چلسی نامزد بهترین گل هفته لیگ قهرمانان اروپا شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

تشریح آخرین وضعیت ۲ پرسپولیسی پس از ابتلا به کرونا

وضعیت دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از ابتلا به ویروس کرونا همچنان مبهم است اما شاید یکی از آنها بتواند پرسپولیس را در دور برگشت مسابقات همراهی کند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

تاریخ برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

 زمان برگزاری مسابقات مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از سوی یوفا مشخص شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

9 + سه =