جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۸:۴۳
دسته بندی: هنری
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۱۰

«گفت‌وگو با برشت» رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «گفت‌وگو با برشت» نوشته وِرنر هِشت و ترجمه محمدرضا خاکی روز یکشنبه نهم آبان‌ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.  به گزارش فرهنگ سار به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، کتاب «گفت‌وگو با برشت» نوشته ورنر هِشت و ترجمه محمدرضا خاکی از آثار تالیفی – پژوهشی «مجموعه تئوری کنش […]



آیین رونمایی از کتاب «گفت‌وگو با برشت» نوشته وِرنر هِشت و ترجمه محمدرضا خاکی روز یکشنبه نهم آبان‌ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود. 

به گزارش فرهنگ سار به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، کتاب «گفت‌وگو با برشت» نوشته ورنر هِشت و ترجمه محمدرضا خاکی از آثار تالیفی – پژوهشی «مجموعه تئوری کنش معاصر» ساعت ۱۷ روز یکشنبه نهم آبان‌ماه در تالار مشاهیر تئاتر شهر رونمایی می‌شود.

در این نشست محمدرضا خاکی مدرس، مترجم و کارگردان تئاتر، رضا سرور مدرس دانشگاه و پژوهشگر و مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران حضور دارند. 

کتاب «گفت‌وگو با برشت» از آثار منتشرشده در دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی است که در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان مباحث تئوریک حوزه تئاتر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

17 − سه =