یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۳:۳۴:۲۹
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۹

کومان: لیاقت بارسلونا صعود به فینال بود

به گزارش فرهنگ سار و به نقل از مارکا، چهارشنبه شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپادل‌ری، تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل سه‌ویا قرار گرفت و به برتری سه بر صفر رسید و توانست شکست ۲ بر صفر دور رفت را جبران کند. حالا بارسلونا با صعودی رویایی به فینال این مسابقات راه پیدا کرده […]



به گزارش فرهنگ سار و به نقل از مارکا، چهارشنبه شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپادل‌ری، تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل سه‌ویا قرار گرفت و به برتری سه بر صفر رسید و توانست شکست ۲ بر صفر دور رفت را جبران کند. حالا بارسلونا با صعودی رویایی به فینال این مسابقات راه پیدا کرده است.

«رونالد کومان» سرمربی کاتالان‌ها پس از این صعود دراماتیک در نشست خبری حاضر شد و در مورد این دیدار، عنوان کرد: ما به این پیروزی ایمان داشتیم و هرگز از بازی دست نکشیدیم. این مسئله ذهنیت است. به عنوان یک مربی نمی‌توانم از تیمم بخواهم که کارهایی بیش از آنچه امشب دیده‌ام را انجام دهد. 

وی افزود: ما تا آخر وقت اضافی جنگیدیم و این باورنکردنی است. از عملکرد تیم بسیار خوشحالم. ما لیاقت این برد را داشتیم. فکر می‌کنم که در این دیدار از حریف بهتر بودیم. 

سرمربی بارسا در ادامه از ترکیب جدید تیمش در این بازی، گفت: برای اولین بار بود که با ترکیب ۳-۵-۲ بازی می‌کردیم. ما توانستیم با این ترکیب سه گل به ثمر برسانیم و حتی می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم.

پنجشنبه شب در دیگر دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی، لوانته میزبان بیلبائو است. بازی رفت با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده است و باید منتظر باشیم تا حریف بارسا در فینال این رقابت‌ها را بشناسیم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 × سه =