یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۵:۴۵:۰۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

رونمایی از هفته موعود برای شهرآورد پایتخت و پرداخت طلب دیاباته

به گزارش فرهنگ سار، در بیست و یکمین روز از مهرماه ، بسته ورزشی فرهنگ سار تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید. شهرآورد پایتخت هفته هشتم برگزار می‌شود شهرآورد پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در هفته هشتم برگزار خواهد شد. بقیه خبر را اینجا بخوانید. برگزاری آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیست و یکمین روز از مهرماه ، بسته ورزشی فرهنگ سار تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

شهرآورد پایتخت هفته هشتم برگزار می‌شود

شهرآورد پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در هفته هشتم برگزار خواهد شد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

برگزاری آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با مالی در فضایی مفرح

آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار دوستانه مقابل مالی از ساعت ۱۷ امروز(دوشنبه) به وقت محلی در زمین شماره ۲ امیر اسپورت آنتالیا برگزار شد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

مهدی: امیدوارم لیگ فوتبال را با سلامت کامل برگزار کنیم

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: تمام تلاش ما این است تا مسابقات را با سلامت کامل برگزار کنیم. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

رییس لالیگا: «مسی» ماشین چاپ پول است

رییس لالیگا اسپانیا از اینکه «لیونل مسی» موفق به ترک بارسلونا نشده، سپاسگزار بوده و اگرچه برچسب «ماشین پول‌ساز» را به مرد آرژانتینی داده اما معتقد است با رفتن وی از اسپانیا، لالیگا لطمه‌ای نخواهد خورد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

رییس هیات مدیره استقلال: پول «دیاباته» پرداخت شد

براساس اعلام رییس هیات مدیره باشگاه استقلال طلب «شیخ د‎یاباته» پرداخت شد تا او برای همراهی استقلال در لیگ بیستم مشکلی نداشته باشد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

مظلومی: برای تیم مدعی، قرعه نباید مهم باشد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما همواره مدعی هستیم و برای تیمی که به قهرمانی فکر می‌کند نباید قرعه اهمیتی داشته باشد.بقیه خبر را اینجا بخوانید.

مهلت یک‌ماهه مجلس به وزارت ورزش برای ایجاد ثبات مدیریتی در باشگاه استقلال

عضو فراکسیون ورزش مجلس در نشست کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از وزارت ورزش خواست تا در یک ماه آینده وضعیت مدیرعامل باشگاه استقلال را تعیین تکلیف و ثبات مدیریتی را در باشگاه ایجاد کند. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

برنامه کامل نیم‌فصل نخست بیستمین دوره لیگ برتر مشخص شد

بیستمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با حضور مسوولان سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و ۱۶ باشگاه حاضر در این دوره از رقابت‌ها برگزار شد و برنامه نیم‌فصل آن مشخص شد. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × 5 =