یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۱۸:۴۵
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹

کمیسیون فرهنگی طرح «جمعیت و تعالی خانواده» را بررسی کرد

مجید نصیرایی عصر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فرهنگ سار خاطرنشان کرد: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه عصر امروز با حضور در کمیسیون فرهنگی برنامه‌های انجام شده و در دست اجرا را برای نمایندگان تشریح کردند. وی تصریح کرد: جلسه امروز بیشتر با هدف ایجاد زمینه آشنایی […]



مجید نصیرایی عصر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فرهنگ سار خاطرنشان کرد: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه عصر امروز با حضور در کمیسیون فرهنگی برنامه‌های انجام شده و در دست اجرا را برای نمایندگان تشریح کردند.

وی تصریح کرد: جلسه امروز بیشتر با هدف ایجاد زمینه آشنایی بین نمایندگان و دیدگاه‌های وزیر برگزار شد تا در نشست‌های بعدی نمایندگان بتوانند سئوالات خود را از وزیر بپرسند.

نماینده مردم فردوس و طبس به حضور نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰  مجلس در نشست صبح کمیسیون فرهنگی اشاره کرد و افزود: رییس کمیسیون اصل ۹۰ خواستار تعامل بیشتر دیگر کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون فرهنگی با این کمیسیون بود.

نصیرایی از بررسی طرحی با عنوان «جمعیت و تعالی خانواده» در نشست امروز کمیسیون فرهنگی خبر داد و افزود: این طرح از زمان مجلس نهم و حتی در مجلس دهم در کمیسیون فرهنگی مطرح بوده اما به صحن مجلس ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه طرح «جمعیت و تعالی خانواده» در گذشته کارشناسی شده و دستگاه‌های مختلف درباره آن نظر کارشناسی خود را اعلام کرده‌اند، گفت: کمیسیون فرهنگی قصد دارد در اسرع وقت این طرح را به عنوان یک اولویت به‌روز و اصلاح کرده و به صحن ارائه کند.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

6 − 5 =