شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۹:۱۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

کامیابی‌نیا: به طور قطع از گروه صعود می‌کنیم

«کمال کامیابی‌نیا» روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر، تصریح کرد: مرحله گروهی سختی داریم. هر چهار تیم مدعی صعود از گروه هستند. به نظر من تیمی که ذهنیت قوی داشته باشد به طور قطع از گروه صعود می‌کند و فکر می‌کنم یکی از این تیم‌ها پرسپولیس است. […]



«کمال کامیابی‌نیا» روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر، تصریح کرد: مرحله گروهی سختی داریم. هر چهار تیم مدعی صعود از گروه هستند. به نظر من تیمی که ذهنیت قوی داشته باشد به طور قطع از گروه صعود می‌کند و فکر می‌کنم یکی از این تیم‌ها پرسپولیس است.

وی ادامه داد: شرایط خیلی خوبی داریم. هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم و این امر ریکاوری را برای بازیکنان سخت کرده اما مربیان تیم خیلی خوب برنامه‌ریزی کردند تا بدن بازیکنان آماده بازی شود.

هافبک پرسپولیس بیان داشت: امیدوارم دیدار الدحیل را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم و به طور قطع هم همینطور خواهد بود. فکر می‌کنم که تمام بازیکنان بازی به بازی تمرکز می‌کنند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و از گروه صعود کنیم.    

وی افزود: تیم الدحیل تیم بزرگی است و در این چند سال برنامه‌ریزی خوبی انجام داده است. از بازیکنانی که قبل از کرونا از دست دادند می‌توان به «ماریو مانژوکیچ» اشاره کرد اما آن‌ها بازیکنان خارجی دیگری جایگزین کرده‌اند. با تیم خیلی خوبی بازی داریم و باید به خوبی روی بازی با آنها تمرکز کنیم و با تلاشمان از آن‌ها امتیاز بگیریم.

کامیابی‌نیا در مورد حضور «رامین رضاییان» در تیم الدحیل، گفت: رامین بازیکن بسیار خوبی است که توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد. او با سعی و تلاش خود نظر تیم‌های قطری را به خود جلب کرد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم اما امیدوارم او جلوی تیم ما شرایط خوبی نداشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس با هفت امتیاز در صدر گروه c  مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این تیم باید در دیدار بعدی خود روز دوشنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف الدوحیل قطر برود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده − 16 =