جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۶:۰۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

از پایان برزیلیِ هفته اول لیگ برتر تا اظهارات جدید محمود و یحیی

به گزارش فرهنگ سار، در بیست و هفتمین روز از آبان ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار با حال و هوای فوتبالی تقدیم شما می شود. با ما همراه باشید. سهرابیان: قایقرانی ایران در المپیک توکیو نماینده خواهد داشت رییس فدراسیون قایقرانی گفت: برگزاری اردوی آماده‌سازی برای ملی‌پوشان یکی از اولویت‌های فدراسیون است زیرا شرایط و […]



به گزارش فرهنگ سار، در بیست و هفتمین روز از آبان ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار با حال و هوای فوتبالی تقدیم شما می شود. با ما همراه باشید.

سهرابیان: قایقرانی ایران در المپیک توکیو نماینده خواهد داشت

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: برگزاری اردوی آماده‌سازی برای ملی‌پوشان یکی از اولویت‌های فدراسیون است زیرا شرایط و آمادگی آنان حکایت از آن دارد که قایقرانی ایران در توکیو نماینده خواهیم داشت. جزییات بیشتر را در اینجا مشاهده کنید.

معرفی کادرفنی تیم جوانان ایران؛ «مهابادی» جانشین «مظلومی» شد

کادر فنی تیم جوانان ایران از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال معرفی شد. برای اطلاع از توضیحات تکمیلی به اینجا مراجعه کنید.

فکری: خواهان جدایی طاهرخانی نبودم / مشکل مظاهری رفع شد

سرمربی تیم فوتبال استقلالبا بیان اینکه مشکل «رشید مظاهری» برای حضور در مسابقات رفع شده است، گفت: خواهان جدایی «شاهین طاهرخانی»‌ نبودم. توضیحات بیشتر را در اینجا بخوانید.

گل‌محمدی: باید به مدیریت جدید زمان داده و صبور باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات زمان بدهیم. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

سرمربی پرتغال:برای شکستن رکورد «دایی» هیچکس به رونالدو کمک نمی‌کند

سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید که تکاپوی «کریستیانو رونالدو» برای شکستن رکورد بیشترین گل زده ملی، تاثیری در سبک بازی پرتغال ندارد. ادامه خبر را در اینجا تماشا کنید.

کامبک صنعت نفت با پنجره های بسته و درخشش کاپیتان باتجربه

در آخرین دیدار از هفته نخست لیگ برتر فوتبال، تیم پیکان بازی برده را در برابر صنعت نفت با باخت عوض کرد. ادامه خبر در اینجا موجود است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × سه =