شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۸:۳۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

کامبک مس مقابل شاگردان شمسایی/ پیروزی پر گل مقاومت البرز

به گزارش فرهنگ سار، اولین روز از دور دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی با سه دیدار پیگیری شد که در مهم ترین دیدار این مرحله تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سنگون ورزقان از ساعت ۱۵ مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو تیم میهمان خاتمه یافت. […]



به گزارش فرهنگ سار، اولین روز از دور دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی با سه دیدار پیگیری شد که در مهم ترین دیدار این مرحله تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سنگون ورزقان از ساعت ۱۵ مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو تیم میهمان خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا شاگردان وحید شمسایی با دو گل قدرت بهادری و وحید شفیعی از حریف پیش افتادند اما در ادامه مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با سه گل بابک نصیری، محمد زارعی و سالار آقاپور دروازه میزبان را باز کند تا بازگشتی شگفت‌انگیز داشته باشد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های کراپ الوند و سن ایچ ساوه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. گل‌های تیم کراپ را نادر حنیفی(گل به خودی) و علی عابدین و گل‌های تیم سن ایچ را علیرضا جوان و علی مروتی به ثمر رساندند.

همچنین تیم‌های فوتسال فرش‌آرا مشهد و مقاوت البرز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان نیز این دیدار با پنج بر یک به مصاف تیم میهمان خاتمه یافت. شهاب طالبی و مرتضی عزتی دو بار و آرش دهدار یک بار برای نماینده البرز گلزنی کردند. تک گل تیم مشهدی را نیز علی رسمتی به ثمر رساند.

۶ تیم راه یافته به این مرحله به صورت رفت و برگشت با یکدیگر دیدار می کنند و در نهایت تیم‌های برتر به مرحله بعدی راه پیداکرده تا قهرمان لیگ مشخص شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده − 9 =