دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۴:۳۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

پرسپولیس برد و صدر جدول را از دست داد/ طلسم پنجره استقلال شکست

به گزارش فرهنگ سار، با بسته ویژه خبرگزاری فرهنگ سار همراه باشید تا در بیست و هشتمین روز از اسفندماه مروری بر اتفاقات روز ورزش ایران و جهان داشته باشیم. لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود سزاوارانه چلسی و بایرن‌مونیخ تیم‌های چلسی انگلیس و بایرن‌مونیخ آلمان با غلبه بر حریفان خود به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا […]



به گزارش فرهنگ سار، با بسته ویژه خبرگزاری فرهنگ سار همراه باشید تا در بیست و هشتمین روز از اسفندماه مروری بر اتفاقات روز ورزش ایران و جهان داشته باشیم.

لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود سزاوارانه چلسی و بایرن‌مونیخ

تیم‌های چلسی انگلیس و بایرن‌مونیخ آلمان با غلبه بر حریفان خود به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

مجید حسینی همبازی کریم انصاری‌فرد می‌شود

 یک سایت یونانی مدعی شد که مجید حسینی مدافع تیم ترابوزان‌اسپور ترکیه فصل آتی به تیم آ اک آتن منتقل خواهد شد تا همبازی کریم انصاری‌فرد شود. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

کرونا فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را لغو کرد

تداوم شیوع ویروس کرونا منجر شد تا مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا لغو شود. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

موافقت مشروط ژاوی برای تمدید قرارداد با السد

سرمربی کنونی تیم فوتبال السد قطر تنها در یک صورت حاضر به تمدید قراداد خود با این باشگاه شده است. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

رقبای ایران در مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک مشخص شدند

قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک توکیو۲۰۲۰ قاره آسیا در دوحه قطر برگزار و رقبای ایران در این مسابقات مشخص شدند. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

کمیته انضباطی پرسپولیس را جریمه کرد

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را به خاطر تخلف از رعایت پروتکل‌های مربوط به کرونا در دیدار مقابل پیکان به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

فرشید باقری به گل‌گهر پیوست

هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پنج سال حضور در این تیم به گل‌گهر سیرجان پیوست. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

دعوت ۵۱ تنیسور به مرحله مقدماتی انتخابی تیم ملی

 ۵۱ تنیسور برای حضور در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان از سوی سرمربی تیم ملی، دعوت شدند. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

ترکیب تیم‌های اعزامی کشتی ایران اعلام شد

ترکیب تیم‌های اعزامی کشتی کشورمان به رقابت‌های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان اعلام شد. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

پایان سالِ درخشان پرسپولیس

 تیم فوتبال پرسپولیس با برتری خانگی دو بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان، سال درخشان خود را با موفقیت به پایان رساند. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

گل محمدی: امیدوارم روند پرسپولیس سال آینده هم ادامه داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس بتواند سال آینده روند خوب خود در سال ۹۹ را ادامه دهد. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

سرمربی نفت‌مسجدسلیمان: اشتباهات فردی موجب شکست ما شد

 سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان، گفت: اشتباهات فردی موجب شد ما در دیدار برابر پرسپولیس شد. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

منصوریان با بُرد به لیگ برتر بازگشت

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حضور علیرضا منصوریان سرمربی جدید خود در دیداری خارج از خانه مقابل مس رفسنجان به برتری یک بر صفر رسید. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

شکوری: شرایطی ایجاد شد که میزبانی به تیم‌های ایران داده نشود

 معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، گفت: شرایطی مثل تحریم‌ها، ندادن حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی موجب شد تا میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را به تیم‌های ایرانی ندهد. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

صدرجدول زرد شد؛ سپاهان جای پرسپولیس را گرفت

تیم فوتبال سپاهان با برتری دو بر صفر ارزشمند در دیدار مقابل تراکتور، جای پرسپولیس را در صدرجدول گرفت. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

آخرین دیدار لیگ برتر فوتبال در سال ۹۹ مساوی شد

 تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد در هفته هجدهم لیگ برتر ایران به تساوی بدون گل رسیدند. متن این خبر را اینجا می‌خوانید.

عالیشاه: یک عذرخواهی به هواداران پرسپولیس بدهکارم

هافبک تهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از هواداران پرسپولیس به خاطر پنالتی که از دست دادم، عذرخواهی کنم. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شد

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شد تا این تیم مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نداشته باشد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

حسینی: کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین تیر را به فوتبال ایران زد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با گرفتن میزبانی از نمایندگان ایران تیر آخر را به ما زد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

کمالوند: باید استقلالی بسازیم که در لیگ برتر و آسیا موفق باشد

 مدیرفنی تیم فوتبال استقلال، گفت: در هر پست به دو بازیکن آماده نیاز داریم و باید استقلالی بسازیم که در لیگ برتر و همچنین آسیا موفق باشد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

مددی: پاداش استقلالی‌ها واریز شد

احمد مددی مدیرعامل استقلال گفت: پاداش پیروزی استقلال برابر پیکان و ماشین‌سازی به حساب مجموعه تیم (بازیکنان و کادر فنی) واریز شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت + پانزده =