دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۷:۳۲
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲

مسی، مارادونا شد و یحیی در پرسپولیس ماند

به گزارش فرهنگ سار، در نهمین روز از نهمین ماه سال ۱۳۹۹ با بسته ورزشی فرهنگ سار در خدمت شما هستیم و منتخب فعالیت امروز (یکشنبه) تحریریه ورزشی فرهنگ سار را ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید. علی‌نژاد: گذشت وزیر باید در تاریخ فوتبال ثبت شود / مظلوم واقع شدیم معاون توسعه ورزش قهرمانی […]



به گزارش فرهنگ سار، در نهمین روز از نهمین ماه سال ۱۳۹۹ با بسته ورزشی فرهنگ سار در خدمت شما هستیم و منتخب فعالیت امروز (یکشنبه) تحریریه ورزشی فرهنگ سار را ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

علی‌نژاد: گذشت وزیر باید در تاریخ فوتبال ثبت شود / مظلوم واقع شدیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: مسعود سلطانی‌فر برخلاف بسیاری از مسوولان ورزش در گذشته، نقش خود را به خاطر منافع مردم و فوتبال کمرنگ و از منافع شخصی گذشت. جزییات بیشتر در اینجا موجود است.

قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس تمدید شد

باشگاه پرسپولیس قرارداد سرمربی خود را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرد. توضیحات تکمیلی را در اینجا مطالعه کنید.

آقایان نا امیدمان نکنید

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود و جذابیت‌های قابل توجهی برای تماشا در دل خود دارد. اطلاعات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

کولاک بارسا و خوشحالی مسی با پیراهن مارادونا

بارسلونا با نتیجه چهار بر صفر از سد اوساسونا گذشت و به رده هفتم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد. جزییات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

پیروزی پیاچنزا در نخستین حضور موسوی در سری آ والیبال

تیم پیاچنزا در نخستین حضور لژیونر والیبال ایران در سری آ، به پیروزی رسید. برای اطلاع از ادامه این خبر روی اینجا کلیک کنید.

پیشنهادهای متفاوت IOC به رستمی، قاسمی و نصیرشلال

کمیته بین المللی المپیک چند راهکار به ورزشکارانی که رنگ مدال آنان تغییر کرده است ارائه کرد تا آنان بتوانند مدال جدید خود را دریافت کنند. جزییات بیشتر در اینجا قابل رویت است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

18 − یازده =