یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۵۵:۲۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

نوری: نمی‌توان درکی از پرداخت ۱۰ میلیارد تومان به فوتبالیست ها داشت

«محمد نوری» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار اظهار داشت: قانون منع بازیکنان و مربیان خارجی باعث می‌شود قیمت قرارداد بازیکنان داخلی افزایش چشمگیری داشته باشد. وی در توضیح این موضوع گفت: به عنوان مثال بازیکن ایرانی که قراردادش ۲۰۰ میلیون برای یک فصل بود، بعد از اجرای این قانون و برای مذاکره اعلام می‌کند […]



«محمد نوری» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار اظهار داشت: قانون منع بازیکنان و مربیان خارجی باعث می‌شود قیمت قرارداد بازیکنان داخلی افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی در توضیح این موضوع گفت: به عنوان مثال بازیکن ایرانی که قراردادش ۲۰۰ میلیون برای یک فصل بود، بعد از اجرای این قانون و برای مذاکره اعلام می‌کند من ۴ میلیارد تومان پول می‌خواهم.

بازیکن اسبق استقلال گفت: رقم‌های میلیاردی که درباره تمدید قرارداد بازیکنان مطرح می‌شود قابل توجیه نیست  و نمی‌تواندرک کرد به یک فوتبالست ۱۰ میلیارد پول داد.

وی افزود: فوتبال ایران از نظر مدیریتی با مشکل جدی رو به رو است و تا زمانی که این مشکلات حل نشود شاهد بهبود وضعیت این رشته ورزشی نخواهیم بود.

بازیکن اسبق استقلال گفت: مدیران فوتبالی باید به دنبال پیشرفت فوتبال باشند نه اینکه با پرداخت میلیاردی به دنبال خرید محبوبیت باشند.

نوری همچنین درباره عملکرد آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: استقلال تا اینجای کار در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و به جز علی کریمی سایر نفراتی که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است، تمدید کرده‌اند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یازده + هفت =