دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۵:۴۸
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰

اعتراف «مورینیو» چند ثانیه بعد از امتناع از اظهارنظر درمورد «بیل»

به گزارش فرهنگ سار، بیل در آستانه تثبیت بازگشتی احساسی به وایت هارت لین است و در حال حاضر نیز برای نهایی کردن این انتقال در حال مذاکره با اسپرز است. در حالی که این انتقال در آستانه تحقق است، مورینیو بدون اشاره به مذاکرات کنونی، گفت که وی در دوران حضور در سانتیاگوبرنابئو قصد […]



به گزارش فرهنگ سار، بیل در آستانه تثبیت بازگشتی احساسی به وایت هارت لین است و در حال حاضر نیز برای نهایی کردن این انتقال در حال مذاکره با اسپرز است.

در حالی که این انتقال در آستانه تحقق است، مورینیو بدون اشاره به مذاکرات کنونی، گفت که وی در دوران حضور در سانتیاگوبرنابئو قصد داشته با مرد ۳۱ ساله ولزی قرارداد امضا کند.

مورینیو در این باره گفت: سعی کردم او را به رئال ببرم که البته موفق نشدم اما رییس وقت رئال غریزه و دانش من را دنبال کرد و فصل بعد از جدایی من، آنها بیل را به رئال آوردند.

وی افزود: هیچ رمز و رازی در این باره وجود ندارد؛ حتی خود گرت هم این موضوع را می‌داند اما دیگر قصد ندارم در مورد او حرف بزنم چون بیل در حال حاضر با رئال قرارداد دارد.

باوجود تلاش مورینیو برای جذب بیل در دوران حضور در برنابئو، مرد پرتغالی در مه ۲۰۱۳ از سمت خود در باشگاه رئال استعفا کرد و درست چند ماه بعد «فلورنتینو پرز» با قراردادی رکوردشکن در آن زمان به ارزش ۸۵ میلیون پوند مرد ولزی را از تاتنهام به برنابئو کشاند.

در آن سال‌ها، بیل تیم مادریدی را برای فتح چهار عنوان لیگ قهرمانان، دو قهرمانی لالیگا و سه قهرمانی جام باشگاه‌های جهان کمک کرد و به یکی از موفق‌ترین لژیونرهای بریتانیایی بدل شد.

و حالا دوران حضور وی در پایتخت اسپانیا به روزهای پایانی خود نزدیک شده و بیل در آستانه بازگشتی احساسی به لیگ جزیره است و «جاناتان بارنت» مدیر برنامه وی نیز از «نزدیک» بودن این انتقال پرده برداشت.

بارنت در این خصوص گفت: نزدیکیم اما نهایی نشده است. توافق پیچیده‌ای است.

او همچنین تاکید کرد که بیل خواستار بازگشت به تاتنهام است و این موضوع را در گفت‌وگو با رسانه‌های انگلیسی تایید کرده است.

مورینیو همچنین در خصوص نتیجه ضعیف برابر اورتون و تصمیم باشگاه برای خرید «سرخیو رگیلون» به مبلغ ۲۵ میلیون پوند از رئال گفت: ترکیب تیم یک پازل است و خریدهای جدید این پازل را کامل می‌کند. سه هفته دیگر تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فرصت باقی مانده و اتفاقات زیادی ممکن است رقم بخورد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده + 16 =