سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۵:۴۵:۳۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

فکری: مسوولان نساجی در چاهی افتادند که خودشان برایم کندند

به گزارش فرهنگ سار، محمود فکری روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی اظهار داشت: خیلی سخت است تا در ارتباط با درگذشت علی انصاریان صحبت کنیم. بازیکنی که در سال ۷۶ با او در فجر سپاسی همبازی بودم و یکسال خیلی خوبی را باهم داشتیم و خاطرات زیبایی بود و بعد […]



به گزارش فرهنگ سار، محمود فکری روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی اظهار داشت: خیلی سخت است تا در ارتباط با درگذشت علی انصاریان صحبت کنیم. بازیکنی که در سال ۷۶ با او در فجر سپاسی همبازی بودم و یکسال خیلی خوبی را باهم داشتیم و خاطرات زیبایی بود و بعد از آن دوستی‌های ما شروع شد و به همین شکل ادامه داشت. وی یکسال هم به عنوان بازیکن استقلال بازی کرد و سال‌های خوبی داشت.

وی افزود: طرفداران پرسپولیس و استقلال خاطرات خیلی خوبی از وی داشتند. تسلیت گفتن در رابطه با یک سری از افراد خیلی سخت است اما متاسفانه اتفاقاتی است که می‌افتد و باید با این اتفاقات بسازیم. به جامعه ورزشی و فوتبال تسلیت می‌گویم. امیدوارم اگر قرار است داغی ببینیم آن داغ طوری باشد که همه ۱۲۰ سال را بگذرانند و از تجربیات و از وجود آن فرد استفاده کنند.

سرمربی استقلال عنوان کرد: فکر می‌کنم دیدار با نساجی بازی خیلی قشنگی و خوبی شود. اینجا در مقابل نساجی حس خیلی خوبی دارم. خانه اولم نساجی و شروع فوتبال و مربیگریم از نساجی بود و خاطرات بسیار خوبی با این تیم داشتم و دارم. دوست داشتم تا بحث جدایی نساجی از استقلال خیلی قشنگ‌تر این اتفاق بیفتد. با توجه به صحبت‌هایی که با مدیران نساجی داشتم خیلی دوست داشتم آن قول هایی که به من دادند را بعد از پیشنهاد استقلال عملی می‌کردند. با توجه به استقلالی بودن دوستان اتفاقات بهتری می‌افتاد اما فضایی بوجود آمد که ان فضا نه برای من و نه برای باشگاه نساجی و طرفداران پرشور این تیم قشنگ نبود. امیدوارم نساجی هر چه زودتر جایگاه خود را پیدا کنند و بازی‌های خوبی را ارایه دهند و موفقیت داشته باشد و حیف است نساجی را در لیگ برتر نبینیم یا این تیم سقوط کند.  

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از دوستان منیژک نساجی هستند و بازیکنانی که در این تیم در سال‌های گذشته داشتیم صحبت دوستان همواره این بود که کادر فنی تیم را اینگونه بسته است البته همین الان هم به آن بازیکنان اعتقاد دارم و تیم خوبی را بستیم. نمونه‌اش جذب علیرضا حقیقی بود که مدیریت نساجی می گفت با ۶۰۰ میلیون او را می‌گیرم و سال گذشته با ۳۰۰ میلیون گرفتم در حالی که حقیقی ۱۰ برابر این را قرارداد بسته است و بازیکنان چون عاشوری، میری و حسین ماهینی و بازیکنان دیگر که از دست دادیم، می‌خواستیم.

فکری یادآور شد: اگر نساجی بودجه داشت این بازیکنان را جذب می‌کرد. اینکه مصاحبه کنیم و بگوییم که پول داشتیم و نگرفتیم یا روزهای اول نتیجه می‌گرفتند حاصل زحمات خودشان می‌دانستند و وقتی نساجی صدر جدول بود، ماشالله ماشالله می‌کردند اما بعد از آنکه تیم سیر نزولی و سقوطی را گرفت و این اتفاق را به کادر قبلی که ما بودیم، چسباندند. در نساجی تیم خیلی خوبی را بستیم و همان موقع فکر می‌کردم که این تیم می‌تواند جایگاه خوبی در جدول داشته باشد. دوستان خواستند با این نیت خواستند تا وحید فاضلی را از من جدا کنند و اینگونه فکر می کردند محمود فکری زمین می‌خورد.

وی اضافه کرد: وقتی نیتتان برای بستن کادر با این هدف شروع شد، چوب آن را خوردید. اینکه می‌خواستید به من ضربه بزنید، خودتان ضربه خوردید. نیت اینگونه باشد ضربه‌های بیشتری می‌خورید. هم مدیریت استعفا داد و از طرف دیگر سرمربی تیم برکنار شد و تیم هنوز شکل نگرفته است و اگر حرفی می‌زنیم روی آن بایستیم. یک کلمه می‌گفتند محمود فکری شما به هیچ تیمی فکر نکنید کماکمان من پیشنهادهای مختلف داشتم و به من گفتند غیر از استقلال و نساجی به هیچکدام فکر نکنید.

سرمربی استقلال عنوان کرد: همه پیشنهادهای دیگر را رد کردم و به آنان احترام می‌گذاشتم و با آنان مذاکره کردم اما تا نتیجه نهایی پیش نرفتم. وقتی صحبت از استقلال شد، نظر آنان برگشت و از روز اول به من گفتند اگر قرار باشد به استقلال بروید کمکتان می‌کنیم و ما افتخار می‌کنیم و خودمان استقلالی هستیم. وقتی بنای کار را براین بستند تا زمین بخورم، خدایی هم آن بالا هست و چوب به سمت خودشان برگشت و چاهی که می‌خواستند برایم بکنند برای خود کندند.

وی ادامه داد: دودش دارد در چشم طرفداران نساجی می رود. متاسفانه طرفداران این تیم یک سری از مسایل را نمی‌دانند و من را مقصر می‌دانند. در حالی که مقصر نبودم و اگر یک کلمه از اول می‌گفتند که فقط به نساجی فکر کنم و به هیچ تیمی فکر نکنم انقدر مردانگی داشتم که تنها به نساجی فکر کنم. امیدوارم این تیم شرایط خوبی پیدا کند و بتواند نتایج خوب و در جدول جایگاه خیلی بهتری را بدست بیاورد.

فکری خاطرنشان کرد: اکنون حسین مرادوند و شیخ مصدوم هستند و یک ۳ اخطاره و چهار اخطاره داریم که آرش رضاوند است و این بازیکنان را در ترکیب نداریم و مجدد جا دارد تا تشکر ویژه ای داشته باشم از تک تک بازیکنان که با تمام وجود و سختی ها کار می‌کنند و امیدوارم توجه بیشتری به این بازیکنان شود و با توجه به تلاش بچه ها و لطف خدا جایگاهی که داریم حفظ کنیم و بهتر شویم.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده + هشت =