سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۲:۲۹
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

میراسماعیلی: امیدوارم رای دادگاه عالی ورزش عادلانه باشد

«آرش میراسماعیلی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با فرهنگ سار، اظهار داشت: هر ۶ نفری که نیاز بود راهی سوئیس شوند، با تلاش زیاد در دادگاه حاضر خواهند شد. نصرالله سجادی، محمدرضا داورزنی، مجید زارعیان، ساعد وکیل‌پور، پوریا عسکری و من؛ نفراتی هستیم که امشب راهی دوحه خواهیم شد و از آنجا به سوئیس می‌رویم. وی […]



«آرش میراسماعیلی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با فرهنگ سار، اظهار داشت: هر ۶ نفری که نیاز بود راهی سوئیس شوند، با تلاش زیاد در دادگاه حاضر خواهند شد. نصرالله سجادی، محمدرضا داورزنی، مجید زارعیان، ساعد وکیل‌پور، پوریا عسکری و من؛ نفراتی هستیم که امشب راهی دوحه خواهیم شد و از آنجا به سوئیس می‌رویم.

وی افزود: فردا به سوئیس می‌رسیم و دادگاه نیز روز ۲۶ شهریورماه برگزار خواهد شد. دادگاه از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و حاضرین زمان مشخصی برای ارائه توضیحات دارند و سپس سوالاتی نیز از سوی قاضیان مطرح می‌شود.

میراسماعیلی ادامه داد: در این مدت سختی‌های زیادی متحمل شدیم و با دشوای توانستیم مقدمات سفر هیات ایرانی را فراهم کنیم. باید از مسعود سلطانی‌فر، مهدی علی‌نژاد و سیدرضا صالحی‌امیری به دلیل حمایت‌هایی که از ما داشتند تشکر کنم.

رئیس فدراسیون جودو، گفت: روز گذشته نیز برای سفر، تست کرونا دادیم که خوشبختانه برای هر ۶ نفر منفی بود و اکنون مشکلی برای اعزام نداریم.

وی با بیان اینکه لایحه و مستندات خوبی از سوی هیات ایرانی تهیه شده است، ادامه داد: امیدوارم رای دادگاه عالی ورزش عادلانه باشد. در طرف مقابل، رئیس فدراسیون جهانی و همکارانش با قدرت در دادگاه شرکت می‌کنند و متاسفانه سه نفر ایرانی که پناهنده شدند نیز می‌خواهند در دادگاه حضور یافته و با صحبت کردن علیه کشورمان، خوش‌خدمتی خود را تکمیل کنند.

میراسماعیلی در پاسخ به ایبن سوال که رای نهایی دادگاه چه زمانی صادر می‌شود؟ توضیح داد: این مساله بستگی به نطر قاضیان حاضر دارد. شاید همان روز رای صادر شده و احتمال دارد که نیاز به بررسی بیشتر باشد. هرچه هست امیدوارم که جودوی ایران از تعلیق خارج شود.
 

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سیزده − نه =