یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۷:۵۹
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

شوک بزرگ به پرسپولیس؛ تهدیدی که از سوی مجیدی عملی نشد و پاسخ فدراسیون فوتبال به فیفا

دهمین روز از شهریور ماه ۱۳۹۹ روز شلوغی برای فوتبال ایران بود. قسمتی از اتفاقات این روز و البته سایر اخبار ورزشی جهان فوتبال در زیر می‌خوانید: مجیدی رکورد خودش را زد؛ پشتوانه ۷۱ روزه استقلال در فینال جام حذفی استقلال آخرین بار در برابر فولاد طعم تلخ شکست را چشید و حالا ۷۱ روز از […]



دهمین روز از شهریور ماه ۱۳۹۹ روز شلوغی برای فوتبال ایران بود. قسمتی از اتفاقات این روز و البته سایر اخبار ورزشی جهان فوتبال در زیر می‌خوانید:

مجیدی رکورد خودش را زد؛ پشتوانه ۷۱ روزه استقلال در فینال جام حذفی

استقلال آخرین بار در برابر فولاد طعم تلخ شکست را چشید و حالا ۷۱ روز از آن دیدار گذشته است و حالا سرمربی آبی‌پوشان یک رکورد ویزه را به نام خود ثبت کرده است. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

مبلغ بورسیه المپیکی ۲ ملی‌پوش کشتی پرداخت شد

بخش سوم مبلغ بورسیه المپیکی «حسن یزدانی» و «محمدعلی گرایی» عضو تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان پرداخت شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

درخواست رییس‌جمهور آرژانتین از «مسی»

اخبار جدایی کاپیتان بارسلونا از این تیم، نظر رییس‌جمهور آرژانتین را به خود جلب کرده و او را به واکنش وا داشت. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

سرمربی حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برکنار شد

سرمربی پرتغالی التعاون در پی ناکامی این تیم در لیگ فوتبال عربستان و در آستانه لیگ قهرمانان آسیا، برکنار شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.
 

آقای گل فوتسال با کراپ الوند به توافق رسید

«مهدی جاوید» ملی‌پوش فوتسال ایران و آقای گل لیگ برتر با تیم تازه لیگ برتری شده کراپ الوند برای فصل جدید به توافق رسیده است. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

معاون وزیر ورزش: باشگاه‌های متقاضی تسهیلات کرونا هرچه سریعتر اقدام کنند

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: باشگاه‌های متقاضی استفاده از تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از ویروس کرونا هر چه سریعتر و حداکثر تا ۱۰ روز کاری دیگر نسبت به ثبت نام اقدام کنند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

فاجعه خاموشِ فوتبال ایران؛ بلاتکلیفی روی نیمکت‌ِ نیمی از تیم‌های لیگ برتر

هشت تیم از ۱۶ تیم لیگ بیستم اوضاع مشخصی روی نیمکت خود ندارند و نمی‌دانند که فصل بعد با چه کسی باید وارد مسابقات شوند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

سرمربی تیم ملی، میهمان ویژه فینال جام حذفی

دراگان اسکوچیچ به همراه دستیارانش دیدار فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتور را از نزدیک تماشا می‌کنند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.
 

آغاز تمرینات ملی‌پوشان تکواندو از ۱۵ شهریور

اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان تکواندو پس از چند ماه تعطیلی از ۱۵ شهریورماه در بخش‌های مردان، زنان و پاراتکواندو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.
 

تاریخ جدید بازی‌های ورزش‌های ساحلی آسیا اعلام شد

شورای المپیک آسیا زمان جدید برگزاری مسابقات ورزش‌های ساحلی آسیا در سانیا را اعلام کرد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.
 

فلاح: واگذاری سرخآبی‌ها با جدیت در حال انجام است

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بحث واگذاری سرخآبی‌های پایتخت با جدیت در حال انجام است، گفت: از نظر حقوقی و مالی در اسناد باشگاه‌ها شفاف‌سازی شده و مالکیت ورزشگاه‌های درفشی‌فر و مرغوبکار که سالیان پیش به پرسپولیس و استقلال تعلق گرفته بود، مستندسازی شد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

«استراماچونی» پیشنهاد استقلال را رد کرد؛ آبی‌ها به «دونادونی» متوسل می‌شوند

همزمان با اوج‌گیری شایعات بازگشت «آندره‌آ استراماچونی» به نیمکت استقلال تهران، یک تارنمای ایتالیایی در خبری از گزینه جایگزین استرا در صورت عدم پذیرش پیشنهاد آبی‌ها پرده برداشت. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

مهدی ترابی از پرسپولیس جدا شد

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در باشگاه سازمان لیگ قرارداد خود با این تیم را فسخ کرد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

به‌مناسبت روز جهانی داور؛ مظلوم‌های دردسرساز

داوران فوتبال ایران در حالی روزهای سخت و پرانتقادی را سپری می‌کنند که این قشر از فوتبال مشکلات متعددی با خود دارند. خبرنگار فرهنگ سار به مناسب روز جهانی داوران مطلبی را نوشته که متن کامل آن را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

مسوول کمیته نقل‌وانتقالات: بازیکنان مراقب باشند؛ فسخ یکطرفه شمشیر دولبه است

مسوول کمیته نقل و انتقالات گفت: به بازیکنانی که برای فسخ یکطرفه قراردادشان اقدام می‌کنند هشدار می‌دهیم که احتیاط کنند زیرا اگر نتوانند دلایل خود را برای این فسخ یکطرفه به اثبات برسانند، ممکن است محروم شوند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

فدراسیون فوتبال در پاسخ به فیفا اعلام کرد: خود را مقید به رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم

طی ساعات اخیر؛ شایعه‌ای پیرامون تعلیق احتمالی فوتبال ایران بابت ماجراهای قرارداد مارک ویلموتس در رسانه‌ها پخش شد. فدراسیون فوتبال نیز با بیان توضیحاتی به این مساله واکنش نشان داد و اعلام کرد که خود را مقید به رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

 علیپور، بشار و نادری هم نیامدند

جدای از مهدی ترابی که امروز قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد، سه بازیکن دیگر قرمزپوشان در نخستین جلسه تمرینی این تیم برای فصل جدید غایب بودند. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

پیگیری تمرینات استقلالی‌ها زیرنظر «مجیدی» در آستانه فینال جام حذفی

«فرهاد مجیدی» که پس از صعود استقلال به فینال جام حذفی با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش از سمت سرمربیگری آبی‌ها استعفا کرده بود، در تمرین امروز (دوشنبه) آبی‌پوشان شرکت کرد و تیمش را تمرین داد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

توضیحات نورشرق درباره ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی

رییس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره نقل و انتقالات در فصل آتی و عدم امکان جذب بازیکن و مربی خارجی توضیحاتی ارائه کرد. متن کامل این خبر را اینجا می‌خوانید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × 2 =