شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۰:۳۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۹:۵۸

شجاعی: مهره‌چینی مسوولان فدراسیون فوتبال برای گرفتن رای ناعادلانه است

«فریده شجاعی» روز چهارشنبه در گفت و گو با فرهنگ سار اظهار داشت: اگر زمانی تصمیم‌گیرنده در امر ورزش بودم هرگز برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخابات برگزار نمی‌کردم. زیرا همواره در امر انتخابات دخالت می‌شود و عدالت از بین می‌رود. در واقع سعی می‌کردم تا با بررسی رزومه و دقت در بسیاری از مسایل،  فرد […]



«فریده شجاعی» روز چهارشنبه در گفت و گو با فرهنگ سار اظهار داشت: اگر زمانی تصمیم‌گیرنده در امر ورزش بودم هرگز برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخابات برگزار نمی‌کردم. زیرا همواره در امر انتخابات دخالت می‌شود و عدالت از بین می‌رود. در واقع سعی می‌کردم تا با بررسی رزومه و دقت در بسیاری از مسایل،  فرد شایسته‌ای را به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال منصوب کنم.

وی افزود: با عذرخواهی از تمام افرادی که در مجمع فدراسیون فوتبال حضور دارند از نظر من انتخابات مساله‌ای ناعادلانه است. هر چند خودم در ۲ دوره از حضورم در فدراسیون فوتبال بالاترین رای را آوردم  اما اعمال دخالت‌ها و نظرات شخصی، لابی‌کردن‌های اشتباه  و نابجا و حمایت‌های ارگان‌های مختلف و افراد بخصوص، دست به دست هم می‌دهد تا انتخابات ناعادلانه برگزار شود.

نایب رییس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: امیدوارم انتخابات بجا و درست برگزار شود و از قبل تعیین شده و مورد توجه قشر یا ارگان خاصی نباشد. باید فردی دلسوز و آشنا به اصول فوتبال و مدیری مدبر و با تجربه ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد تا شرایط نابسامان فوتبال امروز را بهبود بخشد و سبب توسعه و رشد فوتبال و حضور موفق تیم‌ها در میادین بین‌المللی شود.

وی ادامه داد: فوتبال ویترین ورزش کشور است و جدای از سرگرمی نیز یک صنعت محسوب می‌شود و بعد بین‌المللی آن بسیار بالاست و باید توجه ویژه‌ای به آن شود و فرد بزرگی در راس فدراسیون قرار بگیرد. هر چند همه افرادی که برای انتخابات ثبت نام می‌کنند، شخصیت‌های بزرگی هستند اما امیدوارم بهترین، دلسوزترین، آگاه‌ترین، با دانش‌ترین و فردی کاربلد ریاست را برعهده بگیرد و به اصول و جزییات آن که چقدر مشکل داشته و اکنون این مشکلات دوچندان شده آشنا باشد و راهکار اساسی برای رفع کردن این مسایل ارایه دهد.

شجاعی در پاسخ به این پرسش که اکنون خبرهایی به گوش می‌رسد که مسوولان فدراسیون برای خرید رای سعی در جابه جایی پست‌های سرمربیان تیم ملی از جمله شهناز یاری دارند؟ گفت: بی‌عدالتی ممکن است وجود داشته باشد و این کار همان بی‌عدالتی است و افرادی که الان در فدراسیون فوتبال روی کار هستند می‌توانند خیلی از افراد رای دهنده را به نفع خود تغییر دهند. این کار ناعادلانه است و مخالف آن هستم. در واقع اساسنامه و سیستم ورزش کشور این شیوه را انتخاب کرده و نمی‌توان کاری کرد. امیدوارم این مشکلات کمتر به چشم خورد و انتخابات منصفانه‌ای داشته باشیم.

وی یادآور شد: فردی که برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام می‌کند، شجاعت و توانمندی این کار را دارد  و در خود می‌بیند تا فدراسیون را نجات دهد. با همه احترامی که برای همه نامزدها دارم باز هم باید شایسته‌ترین فرد برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × 3 =