شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۴:۰۷
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

سیدصالحی: کار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا سخت است

«سید مهدی سید صالحی» که سابقه حضور در تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و سپاهان اصفهان را دارد و با تیم اصفهانی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته، در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا برنامه لیگ قهرمانان را دستخوش تغییر کرد و آن را از بازی‌های رفت و برگشتی […]



«سید مهدی سید صالحی» که سابقه حضور در تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و سپاهان اصفهان را دارد و با تیم اصفهانی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته، در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا برنامه لیگ قهرمانان را دستخوش تغییر کرد و آن را از بازی‌های رفت و برگشتی به بازی‌های متمرکز تغییر داد. این شرایط موجب شد تیم‌های ایرانی بلافاصله پس از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به این تورنمنت اعزام شوند. اعزامی که همراه با یک سری تحولات است این تحولات برای تیمی مانند استقلال مطابق میل هواداران تیم پیش نرفت.  

او با اشاره به شرایط استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد:  شرایط کنونی و حاشیه‌ها اصلا برای استقلال مناسب نیست. این تیم همچنین در فصل نقل و انتقالات با مشکلاتی مانند بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، جدایی بازیکنان تاثیر گذار و تغییر در کادر فنی دست و پنجه نرم می‌کرد که شاید برای ادامه لیگ قهرمانان مشکل آفرین باشد.

مهاجم سابق سرخ‌آبی‌ها درباره شرایط دیگر تیم پرطرفدار پایتخت گفت: این تیم بازیکنانی مانند «مهدی ترابی» و «علی علیپور» را از دست داده اما با بازیکنانی مانند وحید امیری و بشار رسن تمدید کرد. کادر فنی آن ثابت و به نسبت آبی‌پوشان مشکلات کمتری دارد. اما مشکل کلی که فوتبال ما برای موفقیت در لیگ قهرمانان با آن مواجه است نبود زیرساخت لازم برای توسعه فوتبال و برنامه ریزی مدون برای موفقیت در این تورنمنت است.

وی در ادامه با اشاره به خالی شدن لیگ از ستاره‌های تاثیر گذار گفت: شرایط و نرخ ارز به گونه‌ای شده که برخی از بازکنان حاضرند با کمترین قرارداد دلاری به کشورهای حاشیه خلیج فارس یا جمهوری آذربایجان بروند. اما در گذشته اینگونه نبود بلکه تفاوت نرخ ریال با ارز موجب شده بود تا بازیکنان در لیگ برتر ایران بمانند و ماحصل آن ماندن سپاهانی شد که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های جهان پیش رفت.

سیدصالحی در پایان تصریح کرد: با شرایط کنونی نمایندگان ایران کسب موفقیت در این فصل از لیگ قهرمانان نیز سخت خواهد بود چرا که هر چهار نماینده ایران در این تورنمنت در ۲ هفته نخست نتایج مناسبی نگرفتند.

ا

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

13 − 8 =