یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۰۷:۰۰
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

سقوط یک پله‌ای تیم اسکوچیچ/ استارت هفته دوم با پنج گل

به گزارش فرهنگ سار؛ در بیست و نهمین روز از آبان ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار کاملا حال و هوای فوتبالی دارد و پیشنهاد می کنیم که آن را دنبال کنید. با ما همراه باشید. سقوط یک پله‌ای ایران در رده‌بندی فیفا تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان ماه نوامبر با […]



به گزارش فرهنگ سار؛ در بیست و نهمین روز از آبان ماه، بسته ورزشی فرهنگ سار کاملا حال و هوای فوتبالی دارد و پیشنهاد می کنیم که آن را دنبال کنید. با ما همراه باشید.

سقوط یک پله‌ای ایران در رده‌بندی فیفا

تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان ماه نوامبر با یک پله سقوط در رده سی‌ام جهان و دوم آسیا قرار گرفت. جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

مورینیو تغییر لقب داد؛ «حالا آقای پخته هستم»

«خوزه مورینیو» با فاصله گرفتن از شهرت قدیمی که برای توصیف خود در نظر گرفته بود، حالا از «آقای خاص» به «آقای پخته» تغییر لقب داده است. در اینجا شاهد ادامه این خبر باشید.

فرار تراکتور از شکست مقابل نساجی با گل اتفاقی

تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر مقابل نساجی با گل دیرهنگام که با برخورد به اشکان دژاگه و در موقعیت مشکوک به آفساید درون چارچوب نساجی قرار گرفت، از شکست گریخت. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

تساوی نفت مسجدسلیمان و سایپا

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سایپا در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال برنده نداشت و با تساوی یک بریک به پایان رسید. با کلیک بر روی اینجا در جریان جزییات تکمیلی این خبر قرار بگیرید.

دشت نخستین سه امتیاز نویدکیا با سپاهان در نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز(پنجشنبه)، تیم تازه صعود کرده آلومینیوم اراک به لیگ برتر را شکست داد تا «محرم نوید کیا» به نخستین پیروزی در لیگ بیستم دست پیدا کند. توضیحات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

نمره قبولی به تیم ملی فوتبال ایران در «فیفادی»

عملکرد تیم ملی ایران در ۲ فیفا دی آخر سال ۲۰۲۰ در مقایسه با دیگر تیم های آسیایی بد نبود و می توان به آن نمره قبولی داد. ادامه خبر در اینجا.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هجده − پنج =