یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۵:۱۱:۳۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

کرمان، همچنان استان مورد علاقه پرسپولیس

به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران دیروز(جمعه) به مصاف تیم دسته دومی مس نوین کرمان رفت و در نهایت با نتیجه پرگل سه بر صفر به برتری رسید تا صعودی بی دغدغه به دور یک هشتم پایانی داشته باشد. این سومین مصاف تیم […]



به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران دیروز(جمعه) به مصاف تیم دسته دومی مس نوین کرمان رفت و در نهایت با نتیجه پرگل سه بر صفر به برتری رسید تا صعودی بی دغدغه به دور یک هشتم پایانی داشته باشد.

این سومین مصاف تیم یحیی گل‌محمدی در این فصل مقابل تیم‌های استان کرمان بود که به سومین برد منجر شد. سرخپوشان تهراین در لیگ موفق شده بودند مس رفسنجان را با نتیجه یک بر صفر و گل‌گهر سیرجان را با نتیجه پنج بر صفر در هم بکوبند و حالا نوبت به مس نوین رسید تا در جام حذفی در برابر سرخپوشان پایتخت‌نشین تسلیم شوند و سه گل دریافت کنند.

تا به اینجای کار مدافع عنوان قهرمانی چهار دوره اخیر لیگ برتر در این فصل ۹ گل به تیم‌های کرمانی زده و هیچ گلی دریافت نکرده است. هشت گل از این ۹ گل در ۲ دیداری که پرسپولیس در سیرجان و کرمان برگزار کرده به دست آمده است. این ۲ نتیجه، بهترین بردهای این فصل پرسپولیس بوده است(برد سه بر صفر در برابر شهرخودرو هم در این لیست به چشم می‌خورد).

نکته جالب توجه این است که پرسپولیس در لیگ نوزدهم و در دیدار برگشت با گل‌گهر نیز به تساوی سه بر سه دست پیدا کرد تا در سه بازی آخری که در استان کرمان برگزار کرده حداقل سه گل در هر دیدار به ثمر رسانده باشد.

باید دید تیم یحیی در بازی برگشت با مس رفسنجان در شهر رفسنجان به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کند. بدون تردید ماموریت سختی در انتظار پرسپولیس است چرا که باید به مصاف تیمی بروند که جزو شگفتی‌سازان لیگ بیستم بوده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 − 17 =