شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۹:۳۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

رسن: به خاطر کمبود بازیکن تا فینال آسیا در کنار پرسپولیس ماندم

به گزارش فرهنگ سار، بشار رسن در مورد جدایی از پرسپولیس گفت: چند ماه پیش توافق کردم که پس از فینال آسیا جدا شوم زیرا برای این مسابقه کمبود بازیکن داشتیم و به همین خاطر ماندم. وی افزود: دوست داشتم با قهرمانی در آسیا از هواداران خداحافظی کنم. از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که همیشه […]



به گزارش فرهنگ سار، بشار رسن در مورد جدایی از پرسپولیس گفت: چند ماه پیش توافق کردم که پس از فینال آسیا جدا شوم زیرا برای این مسابقه کمبود بازیکن داشتیم و به همین خاطر ماندم.

وی افزود: دوست داشتم با قهرمانی در آسیا از هواداران خداحافظی کنم. از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که همیشه حامی من بودند. امیدوارم همیشه تا سال‌های سال این تیم قهرمان شود و هر جا باشم از آنها تعریف خواهم کرد.

هافبک سابق سرخپوشان در مورد بهترین خاطره‌اش در این تیم اضافه کرد: در بازی با السد و النصر بهترین خاطرات من در پرسپولیس رقم خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد، روزی به پرسپولیس بازگردد، تاکید کرد: اگر پیر نشدم چون ممکن است بگویند «پیر شدی» و من را نخواهند.

بشار در مورد اینکه بهترین دوستش در زمان حضور در پرسپولیس چه کسی است، اضافه کرد: من در پرسپولیس با همه دوست بودم.

هافبک عراقی سرخپوشان بدنبال شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا برابر اولسان هیوندای کرده جنوبی و از دست دادن جام قهرمانی، اعلام کرد که دیگر به ایران بازنخواهد گشت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 + 8 =