دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۵:۱۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

درخشان: پرسپولیس از نبود هیچ بازیکنی آسیب نمی‌بیند

حمید درخشان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر گفت: پرسپولیس باید بازهم لیگ را با قدرت آغاز کند و این را می دانیم که همیشه بازی های اول بسیار سخت هستند و احتمال دارد تیم ها از شرایط آرمانی […]



حمید درخشان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فرهنگ سار در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر گفت: پرسپولیس باید بازهم لیگ را با قدرت آغاز کند و این را می دانیم که همیشه بازی های اول بسیار سخت هستند و احتمال دارد تیم ها از شرایط آرمانی دور باشند.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی دارد و می تواند امسال هم مانند سال های گذشته موفق عمل کند. سایپا تیم جوانی است اما شانس پرسپولیس برای موفقیت در این مسابقه بیشتر است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس در لیگ قهرمانان با بازیکنان قدیم کاملا هماهنگ شدند و این موضوع می تواند در طول فصل کمک بزرگی به پرسپولیس کمک کند. پرسپولیس در تمامی فصول لیگ را خوب شروع کرده و این بارهم باید این اتفاق رخ دهد.

وی در خصوص جدایی برخی بازیکنان از جمله شجاع خلیل زاده، اظهار داشت: نبود شجاع به پرسپولیس آسیب نمی زند و بازیکنان جایگزین جای او را پر خواهند کرد. پرسپولیس هیچ وقت به برخی بازیکنان متکی نبوده و این امر را در چند سال اخیر به خوبی مشاهده کرده‌ایم.

درخشان با اشاره به اهمیت حفظ محمد انصاری تاکید کرد: اگر محمد انصاری را از دست دهند، پرسپولیس آسیب جدی خواهد دید زیرا او در دفاع وسط و دفاع چپ می تواند کمک زیادی به گل محمدی کند. 

وی با تمجید از مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس گفت: مدیریت خوبی برای باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و در کنار او حضور ابراهیم شکوری می تواند به سمیعی کمک زیادی کند. اطمینان داشته باشد اگر مدیرعامل از شکوری به عنوان یک پیشکسوت تحصیل کرده بهره ببرد، ضرر نخواهد کرد. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: شعار مدیران جدید پرسپولیس مبارزه با فساد است. این بهترین کاری است که می تواند برای پرسپولیس انجام داد و اطمینان دارم تاثیر این موضوع در فوتبال ایران دیده خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس امسال هم شانس نخست قهرمانی خواهد بود. در کنار پرسپولیس، استقلال و فولاد هم شرایط خوبی خواهند داشت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

ده + ده =