یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۵۱:۰۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

۵گل برای رسیدن به پنجمین جام متوالی/بنزما و ورزشکار ایرانی هم‌درد شدند

به گزارش فرهنگ سار، در اولین روز از اسفندماه سال ۱۳۹۹، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌های متنوعی از ورزش ایران و جهان برای شما آماده کرده‌ایم. با منتخب فعالیت امروز(جمعه) تحریره ورزشی فرهنگ سار همراه باشید. معاون وزیر: وزارت ورزش دخالتی در اختلافات بین غفوری و […]



به گزارش فرهنگ سار، در اولین روز از اسفندماه سال ۱۳۹۹، بسته ورزشی فرهنگ سار در حالی تقدیم شما می‌شود که اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌های متنوعی از ورزش ایران و جهان برای شما آماده کرده‌ایم. با منتخب فعالیت امروز(جمعه) تحریره ورزشی فرهنگ سار همراه باشید.

معاون وزیر: وزارت ورزش دخالتی در اختلافات بین غفوری و فکری ندارد

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در واکنش به متهم شدن وزارت ورزش درباره دخالت اختلافات بین وریا غفوری و محمود فکری بازیکن و سرمربی استقلال توسط کانال‌های هواداری گفت: بارها گفتم که ما دخالتی نداریم، این حرف‌ها در کانال‌های هواداری است که بیشتر ادمین کانال‌ها در ایران نیستند. مشروح این گفت‌وگو را در اینجا ببینید.

«بنزما» به فهرست مصدومان رئال اضافه شد

بهترین گلزن رئال‌مادرید به فهرست مصدومان کهکشانی‌ها اضافه شد تا کار این تیم سخت‌تر شود. ادامه این خبر را در اینجا دنبال کنید.

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شد

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و در نیم فصل دوم هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده دارد. برای اطلاع از جزییات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

ملی پوش اسکی مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد

ملی‌پوش اسکی آلپاین ایران به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در ادامه رقابت‌های جهان تیم ایران را همراهی کند. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل رویت است.

انصراف باشگاه پیکان از میزبانی نشست هم‌اندیشی انتخابات فوتبال

در پی ایجاد برخی شائبه‌ها درباره میزبانی نشست هم‌اندیشی انتخابات فدراسیون فوتبال، موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو(پیکان) توضیحاتی را ارائه کرد. برای اطلاع از ادامه این خبر به اینجا رجوع کنید.

دسته گل «یحیی» تقدیم به «امیر»؛ پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری درخشان خارج از خانه مقابل گل‌گهرسیرجان و رقم زدن پنجمین بُرد متوالی خود به قهرمانی نیم فصل لیگ برتر دست یافت. روی اینجا کلیک کنید و در جریان ادامه این خبر قرار بگیرید.

رونمایی از ترین‌های نیم‌فصل اول لیگ برتر؛ قهرمانیِ به حقِ پرسپولیس

پرسپولیس با برتری نسبی در آمار و ارقام نسبت به بقیه رقبای خود موفق شد قهرمانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران را به دست بیاورد. جزییات تکمیلی در اینجا قابل دسترسی است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 2 =