دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۹:۲۷
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

خزعلی: پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی هستیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار “انسیه خزعلی” روز یکشنبه در دیدار “جواد قناعت” استاندار خراسان جنوبی در محل استانداری افزود: امید است در این سفر قدم‌های مثبتی برای بانوان استان برداشته شود. وی اظهار داشت: تمایل داشتیم این سفر روزهای اول آغاز به کار دولت انجام شود اما برنامه‌های کاری فشرده در مرکز همچنین سفرهایی […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار “انسیه خزعلی” روز یکشنبه در دیدار “جواد قناعت” استاندار خراسان جنوبی در محل استانداری افزود: امید است در این سفر قدم‌های مثبتی برای بانوان استان برداشته شود.

وی اظهار داشت: تمایل داشتیم این سفر روزهای اول آغاز به کار دولت انجام شود اما برنامه‌های کاری فشرده در مرکز همچنین سفرهایی که وجود داشت باعت شد تا در روز مبارک عید قربان خدمت بانوان استان برسیم.

«رئیس جمهور ۱۹ شهریور سال گذشته در سومین سفر استانی خود به خراسان جنوبی سفر کرد که این سفر بیش از ۱۰۰ نوع مصوبه به همراه داشت»

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی مصوبات برای حوزه بانوان مانند موضوع حمایت از اشتغال و آموزش بانوان قبل از این و به‌صورت متمرکز در مرکز اخذ شده است و برخی مصوبات بعد از سفر به استان‌ها، دیدار نزدیک با بانوان و احصای ظرفیت‌ها و مشکلات باید نهایی شود.

وی افزود: مصوبات عمرانی چنانچه ۵۰ درصد و بیشتر پیشرفت فیزیکی داشته باشد می‌تواند برای اتمام کار در مصوبات جدید قرار بگیرد.

خزعلی گفت: سایر موضوعات و مصوبات مانند اشتغال و مهارت‌آموزی بانوان، حمایت از تحصیل بانوان و تجهیز مدارس دخترانه را می‌توانیم پیگیری کنیم و اعتبارات لازم را دریافت و اختصاص دهیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین روز سفر به خراسان جنوبی همزمان با عید سعید قربان در بیرجند با جانباز ۷۰ درصد و سپس با استاندار خراسان جنوبی دیدار کرد.

‌همچنین نمایشگاه ایده، خانه و فن‌بازار با حضور خزعلی در بیرجند گشایش یافت و دیدار با فرزندان شاهد، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و نشست نخبگان از دیگر برنامه‌های امروز وی در مرکز استان است.

منبع : ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

ده − یک =