شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۲:۳۲
دسته بندی: زنان و خانواده
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۵۴

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از اهداف بسیج است

به گزارش فرهنگ سار، سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های محرومیت زدایی خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر ۱۹ مهر ۱۳۹۱ به این خطه تاکید ویژه بر موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی داشتند و به همین دلیل باید این سبک مد نظر تمامی مسئولان و جامعه فرهنگی باشد و سعی […]



به گزارش فرهنگ سار، سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های محرومیت زدایی خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر ۱۹ مهر ۱۳۹۱ به این خطه تاکید ویژه بر موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی داشتند و به همین دلیل باید این سبک مد نظر تمامی مسئولان و جامعه فرهنگی باشد و سعی کنیم به واسطه این سبک نشاط و آرامش را در جامعه پایدار کنیم.

 وی تصریح کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی سبکی کامل با تمامی مولفه ها فرهنگی و مذهبی است و همه گروه های سنی و جنسیتی را شامل می شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تمامی مولفه های زندگی در این سبک زندگی ایرانی اسلامی وجود دارد گفت: نشاط یکی از مهمترین مولفه ها است زیرا نشاط و ورزش در سلامت روحی و روانی افراد جامعه موثر است.

وی گفت: ساخت مراکز درمانی و ورزشی با هدف رعایت چارچوب های اسلامی به نیازهای روحی و روانی مردم پاسخ می دهد و باید این حرکات تداوم یابد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز هیچ ملتی به اندازه ایران مورد هجمه فرهنگی قرار نگرفته است و با نمایش فرهنگ غرب سعی می شود تا جوانان را از مسیر آینده سازی ایران منحرف کنند.

وی ادامه داد: دشمنان سعی دارند تا فرهنگ غرب را به جوانان ایران تحمیل کنند و ساخت چنین مکان های ورزشی جلوی توطئه های غربی را می گیرد.

سردار سلیمانی بهره برداری از پروژه آبی و درمانی بجنورد را اتفاقی مبارک دانست و گفت: این طرح با همکاری بسیج و سپاه به بهرداری رسید و نقطه عطفی در اجرای طرح‌های عمرانی است. 

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین روز چهارشنبه در سفری ۲ روزه به منظور افتتاح چند طرح محرومیت زدایی و دیدار با بسیجیان استان وارد بجنورد مرکز خراسان شمالی شد.

منبع : ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده + 14 =