شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱:۲۰
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

توقف در گرمای سوزان؛ «یحیی» هدیه «محرم» را پس فرستاد

به گزارش فرهنگ سار؛ تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. «وحید کاظمی» قضاوت این دیدار حساس را برعهده داشت. این دیدار از حساسیت بالایی […]



به گزارش فرهنگ سار؛ تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. «وحید کاظمی» قضاوت این دیدار حساس را برعهده داشت.

این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار بود و پرسپولیس برای تداوم صدرنشینی و فولاد برای سروسامان دادن به شرایط خود در جدول نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشتند.

بازی با حملات فولاد آغاز شد اما با گذشت دقایقی، روند کار به تعادل کشیده شد.

توقف در گرمای سوزان؛ «یحیی» هدیه «محرم» را پس فرستاد

نخستین فرصت گلزنی در دقیقه ۲۵ ایجاد شد که ضربه «امید عالیشاه» با اختلاف اندکی از دروازه فولاد بیرون رفت.

گرمای شدید روی روند بازی تاثیر گذاشته بود و اجازه نمی‌داد تا بازیکنان با توان بالا به طراحی حملات بپردازند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار که بارِ فنی مناسبی نداشت با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

توقف در گرمای سوزان؛ «یحیی» هدیه «محرم» را پس فرستاد

شاگران «یحیی گل‌محمدی» که با توجه به توقف سپاهان، فرصت بسیار خوبی برای نزدیک شدن به قهرمانی داشتند در نیمه دوم با انگیزه بیشتری وارد میدان شدند.

از سوی دیگر تیم تحت هدایت «جواد نکونام» ضمن اینکه ابتدا در اندیشه گل نخوردن بود در ضد حملات و ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک نشان می‌داد.

این دیدار کم افت و خیز که موقعیت گل خاصی در آن ایجاد نشد با تساوی بدون گل همراه شد تا پرسپولیس با ۵۵ امتیاز همچنان صدرنشین باشد. هم اکنون سپاهان با ۵۳ امتیاز در رتبه دوم است.

فولاد هم با قبول این تساوی به امتیاز ۳۶ رسید.

ترکیب فولاد

توقف در گرمای سوزان؛ «یحیی» هدیه «محرم» را پس فرستاد

احسان مرادیان، سینا شاه‌عباسی(مهران موسوی)، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، صالح حردانی، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی(فرشاد احمدزاده)، ایاندا پاتوسی(محمد قاسمی‌نژاد) و لوسیانو پریرا

ترکیب پرسپولیس

توقف در گرمای سوزان؛ «یحیی» هدیه «محرم» را پس فرستاد

 حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، امید عالیشاه(سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر(مهدی عبدی) و شهریار مغانلو(وحید امیری)

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار × 5 =