شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱:۵۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

تاثیر جوان‌گرایی ۱۰ سال آینده مشخص می‌شود

«اسماعیل عبادی» روز چهارشنبه در حاشیه آخرین روز سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند افزود: کمانداران رکوردهای خوبی در این مرحله از اردو داشتند اما هنوز زود است که بخواهیم تغییرات جدی را در روند رکوردهای آنان شاهد باشیم. وی ادامه داد: رکوردهای ثبت شده در این مرحله از اردو به ویژه در […]



«اسماعیل عبادی» روز چهارشنبه در حاشیه آخرین روز سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند افزود: کمانداران رکوردهای خوبی در این مرحله از اردو داشتند اما هنوز زود است که بخواهیم تغییرات جدی را در روند رکوردهای آنان شاهد باشیم.

وی ادامه داد: رکوردهای ثبت شده در این مرحله از اردو به ویژه در بخش مردان رضایت بخش بود. امیدوارم این روند در اردوهای آینده ادامه یابد و کمانداران بتوانند خود را برای حضور در مسابقات سال آینده آماده کنند.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در خصوص  حذف رقابت‌های کامپوند از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین، گفت: تصمیمی که گرفته شده و  بازی‌های آسیایی تنها یک مسابقه از مجموعه مسابقاتی است که کمانداران می‌توانند در آن شرکت کنند.

بادی ادامه داد: مسابقات زیادی را پیش‌رو داریم از جمله قهرمانی آسیا و جهان،  همینطور مسابقات کشورهای اسلامی و جام‌های جهانی تیراندازی با کمان که در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و از سوی دیگر سال آینده باید خود را در شرایطی قرار دهیم که بتوانیم سهمیه مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ را کسب کنیم.

سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان داد. در این مرحله از اردو ۹ کماندار رشته کامپوند حضور داشتند. تیم ملی کامپوند زنان تمرینات خود را زیر نظر اسماعیل عبادی دنبال کردند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

17 + یک =