شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳:۲۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

«بیل» از چشم‌های زیدان افتاد و به سولسشر رسید

به گزارش فرهنگ سار، «گرت بیل» تحت هدایت زین الدین زیدان از چشم افتاده و به دفعات بابت ممانعت باشگاه از انتقال وی گلایه کرده است. نشریه دِتایمز حالا در گزارشی مدعی شده است که اگر شیاطین سرخ تحت هدایت «اوله گانر سولسشر» در خرید هدف اصلی خود یعنی «جیدون سانچو» از دورتموند ناکام بمانند، […]



به گزارش فرهنگ سار، «گرت بیل» تحت هدایت زین الدین زیدان از چشم افتاده و به دفعات بابت ممانعت باشگاه از انتقال وی گلایه کرده است.

نشریه دِتایمز حالا در گزارشی مدعی شده است که اگر شیاطین سرخ تحت هدایت «اوله گانر سولسشر» در خرید هدف اصلی خود یعنی «جیدون سانچو» از دورتموند ناکام بمانند، مرد ۳۱ ساله ولزی نسبت به ملحق شدن به جمع سرخ‌های اولدترافورد علاقه‌مند است.

یونایتدها نیز در سوی مقابل از بیل به عنوان گزینه جایگزین نام برده و حتی در مورد امضای قرارداد قرضی با بیل نیز حرف زده‌اند.

اسکای اسپورتس نیز اضافه کرده است که بیل مشتاق است تا با هر باشگاه بزرگی که نسبت به وی واقعا علاقه‌مند باشد، قرارداد دائمی یا قرضی امضا کند.

علاوه بر این، رسانه‌های اسپانیایی نیز مدعی شده‌اند که به اعتقاد رئالی ها، منچستریونایتد تنها مقصد واقع‌بینانه برای بیل است؛ ضمن اینکه کهکشانی‌ها آرزو دارند که یک باشگاه برای خرید بیل پیش‌قدم شده تا از این طریق بتوانند مرد ولزی را از فهرست حقوق‌بگیران خود پاک کند.

بیل به تازگی در پاسخ به احتمال بازگشت به لیگ جزیره گفت: اگر این گزینه مطرح شود، بی شک در مورد آن فکر می‌کنم. باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ در این پنجره نقل و انتقالات زمان زیادی داریم. زمان همه چیز را مشخص می‌کند اما فکر می‌کنم عمده تصمیم برعهده رئال مادرید است.

در این بین، نشریه دِمیرر نیز گزارش داده است که بیل ظاهرا از سوی باشگاه رئال برای فصل جدید کنار گذاشته شده است.

بیل تاکنون در تمرینات تیم اول رئال شرکت نکرده و این موضوع را می‌توان از تصاویر همزمانی که وی در باشگاه بدنسازی منتشر می‌کند پی برد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × سه =