شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۱:۰۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

باخت غیرمنتظره سیتی مقابل لیدزِ ۱۰ نفره؛ پپ بازهم حریف الگوی خود نشد

به گزارش فرهنگ سار، هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با دیدار ۲ تیم منچسترسیتی و لیدزیونایتد پیگیری شد. این مسابقه که از ساعت ۱۶ به وقت تهران آغاز شده بود در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان مارچلو بیلسا خاتمه پیدا کرد. لیدزیونایتد در حالی موفق شد صدرنشین لیگ برتر را متحمل […]



به گزارش فرهنگ سار، هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با دیدار ۲ تیم منچسترسیتی و لیدزیونایتد پیگیری شد. این مسابقه که از ساعت ۱۶ به وقت تهران آغاز شده بود در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان مارچلو بیلسا خاتمه پیدا کرد.

لیدزیونایتد در حالی موفق شد صدرنشین لیگ برتر را متحمل چهارمین شکست این فصل خود کند که از دقیقه ۴۵ با اخراج لیام کوپر ۱۰ نفره شده بود. استوارت دالاس ستاره این میدان بود و موفق شد در دقایق ۴۲ و ۹۱ برای تیمش گلزنی کند. تک گل سیتیزن‌ها نیز به وسیله فران تورس در دقیقه ۷۶ به ثمر رسید.

با این نتیجه سیتی ۷۴ امتیازی در صدر جدول باقی ماند اما در صورتی که منچستریونایتد موفق شد ۲ بازی عقب مانده خود را برد پشت سر بگذارد فاصله در صدر جدول به هشت امتیاز کاهش پیدا می‌کند. لیدز نیز با این پیروزی دلچسب ۴۵ امتیازی شد و موقتا در جایگاه نهم قرار گرفت.

گواردیولا در بازی رفت هم موفق نشده بود از پس استاد و الگوی خود در مربیگری بربیاید و با نتیجه یک بر یک متوقف شده بود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

17 − چهارده =