یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۰۷:۳۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

امیری: باید به داوران کمک کنیم

به گزارش فرهنگ سار، وحید امیری پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. واقعاً بازی سنگینی بود و اوضاع جوی برای ما شرایط خوبی را فراهم نکرده بود. کیفیت زمین هم امروز جالب نبود و چمن خیلی بلند بود اما علی‌رغم تمام […]



به گزارش فرهنگ سار، وحید امیری پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. واقعاً بازی سنگینی بود و اوضاع جوی برای ما شرایط خوبی را فراهم نکرده بود. کیفیت زمین هم امروز جالب نبود و چمن خیلی بلند بود اما علی‌رغم تمام این سختی‌ها نباید کیفیت تیم صنعت نفت را در بازی امروز نادیده بگیریم. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را که خیلی برای‌مان مهم بود، به دست بیاوریم.

وی درباره قضاوت محمدرضا اکبریان خاطرنشان کرد: باید کمی به داوران کمک کنیم. فشار روی داوران زیاد است، اما انتظار داریم وقتی که ما در خیلی مواقع آنها را درک می‌کنیم، آنها هم کمی شرایط را بهتر کنند و بتوانند قضاوت‌های بهتری داشته باشند.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در خصوص برگزاری دیدارها در شرایط سخت فعلی، اذعان داشت: ما به‌عنوان کسی که بازی می‌کنیم و اینکه می‌دانیم فوتبال به‌عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های صداوسیماست، دوست داریم این اتفاق خ دهد و بازی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود. همین که مردم در خانه هستند و سختی‌ها را تحمل می‌کنند، لااقل یک سرگرمی داشته باشند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفده − 6 =