یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۳:۲۲:۳۰
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

کلهر: مدیران جدید پرسپولیس به خوبی می‌توانند جلوی فساد را بگیرند

«محمود کلهر» روز سه‌شنبه در گفت و گو با فرهنگ سار در خصوص مدیریت جدید تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: «جعفر سمیعی» سال‌ها در بدنه ورزش حضور داشته و در جای حساسی همچون حراست نیز خدمت کرده است. او به خوبی با مشکلات ورزش و مخصوصا فسادهایی که در فوتبال وجود دارد، آشنایی دارد و امیدوارم بتواند […]



«محمود کلهر» روز سه‌شنبه در گفت و گو با فرهنگ سار در خصوص مدیریت جدید تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: «جعفر سمیعی» سال‌ها در بدنه ورزش حضور داشته و در جای حساسی همچون حراست نیز خدمت کرده است. او به خوبی با مشکلات ورزش و مخصوصا فسادهایی که در فوتبال وجود دارد، آشنایی دارد و امیدوارم بتواند با این موضوعات مبارزه کند و راه مدیران قبلی باشگاه را نرود.

وی افزود: مدیر جدید پرسپولیس باید جلوی فسادهایی همچون آوردن بازیکنان بی‌کیفیت خارجی به این تیم را گرفته و فرصت خودنمایی را به دلال‌های سودجو ندهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «ابراهیم شکوری» نیز فردی موجه و سلامت است که خوشبختانه قبلا هم در پرسپولیس حضور داشته و مدیری فوتبالی به حساب می‌آید. جا دارد تبریک بگویم که پرسپولیس در حال حاضر مدیرانی سالم و متخصص دارد که این موضوع می‌تواند این تیم را در ادامه به موفقیت‌های بیشتر برساند.

کلهر در مورد رفتن برخی از بازیکنان پرسپولیس بعد از راهیابی این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: به نظر من انتقال بازیکنان ایرانی به لیگ‌های دیگر اتفاق خوبی است زیرا جا برای بازیکنان جوان باز می‌شود و آن‌ها فرصت بازی بیشتری پیدا می‌کنند اما کاش این بازیکنان بعد از فینال آسیا از پرسپولیس می‌رفتند.

وی افزود: تیم پرسپولیس بعد از رفتن بازیکنانی مانند «علیرضا بیرانوند»، «مهدی ترابی» و «علی‌ علیپور» بازهم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و این موضع نشان می‌دهد که کادرفنی پرسپولیس برگ برنده باشگاه هستند. حضور افرادی همچون «یحیی گلمحمدی» و «کریم باقری» برای هر تیمی یک نعمت بزرگ محسوب می‌شود چرا که آن‌ها به خوبی کارشان را بلدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس همیشه بزرگ می‌ماند و نباید فراموش کنیم که با رفتن بازیکن از این تیم، بازیکنان‌های جوان و شایسته‌ای همچون «مهدی عبدی» وجود دارند که بیایند و شایستگی‌های خود را به همه ثابت کنند. 

وی درباره جدایی «محمد نادری» از پرسپولیس و پیوستن او به استقلال، تصریح کرد: این خود بازیکن است که تصمیم می‌گیرد. با این انتقال پرسپولیس دچار مشکل نخواهد شد. البته نادری بازیکن با کیفیت و تاثیرگذاری بود و می‌توانست پرسپولیس را در ادامه راه کمک کند. به نظر من پرسپولیس باید «محمد انصاری» را حفظ کند چرا که او هم در پست دفاع وسط کارایی دارد و هم در پست دفاع چپ.  

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 + 14 =