جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۷:۴۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷

از خبر بد قطری‌ها برای پرسپولیس تا خبر خوب ایتالیایی‌ها برای استقلال

به گزارش فرهنگ سار، شهریور ماه به نیمه خود رسیدو بسته ورزشی پانزدهمین روز از ششمین ماه سال به مرور مهمترین اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و همچنین چند خبر از رشته‌های دیگر اختصاص دارد. با ما همراه باشید. ملی‌پوشان تکواندو پس از ۶ ماه اردونشین شدند اردوی مردان ملی‌پوش تکواندو و پاراتکواندو کشورمان […]



به گزارش فرهنگ سار، شهریور ماه به نیمه خود رسیدو بسته ورزشی پانزدهمین روز از ششمین ماه سال به مرور مهمترین اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و همچنین چند خبر از رشته‌های دیگر اختصاص دارد. با ما همراه باشید.

ملی‌پوشان تکواندو پس از ۶ ماه اردونشین شدند

اردوی مردان ملی‌پوش تکواندو و پاراتکواندو کشورمان با حضور ۶ هوگوپوش از صبح امروز (شنبه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد. جزییات بیشتر در اینجا.

گرشاسبی: بستن قرارداد دلاری با بازیکنان ایرانی خیانت است

مدیرعامل باشگاه پیکان امضای قرارداد دلاری بازیکن ایرانی را یک خیانت بزرگ توصیف کرد. توضیحات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

«نکونام» در فولاد ماندگار شد

«جواد نکونام» یک فصل دیگر به‌عنوان سرمربی فولادخوزستان فعالیت خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی اینجا کلیک کنید

جوان‌ترین سرمربی لیگ برتر را بهتر بشناسید

وحید بیاتلو، سرمربی جدید ماشین‌سازی با ۳۲ سال به جوان‌ترین سرمربی لیگ بیستم تبدیل خواهد شد. در اینجا می‌توانید با این سرمربی جوان بیشتر آشنا شوید.

استاد الدوحه قطر: «ترابی» به العربی پیوست

«استاد الدوحه» بزرگترین رسانه قطری اعلام کرد که «مهدی ترابی» هافبک ایرانی به تیم العربی ملحق شد. در اینجا توضیحات بیشتری موجود است که می‌توانید از آن باخبر شوید.

نیش زنبور «رونالدو» را نیمکت‌نشین کرد

براساس گزارش‌ها «کریستیانو رونالدو» به دلیلی عجیب و غیرمنتظره، دیدار تیم ملی پرتغال را برابر کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا از دست خواهد داد. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

سرلک‌: می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بهترین نمایش‌ها را برای پرسپولیس انجام داده و به این تیم کمک کنم. در اینجا می‌توانید جزییات بیشتری را مشاهده کنید.

خبرگزاری رسمی ایتالیا: باشگاه استقلال خواستار بازگشت استراماچونی شده است

خبرگزاری رسمی ایتالیا در خبری، بیانیه باشگاه استقلال را مبنی بر تمایل آبی‌ها برای ادامه مذاکرات با «آندره‌آ استراماچونی» و رفع سوءتفاهم‌های گذشته و بازگشت وی به نیمکت این تیم، بازتاب داد. توضیحات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × سه =