چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۴۹:۲۹
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

سخنگوی استقلال: به فکری اولتیماتوم ندادیم/ «میلیچ» برمی‌گردد

به گزارش فرهنگ سار،«حجت نظری» امروز (دوشنبه) در جریان نشست خبری آنلاین که از سوی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال تدارک دیده شده بود پاسخگوی سوالات نمایندگان رسانه‌ها بود. جواب جهرمی را نمی‌دهیم وی درباره پست آذری جهرمی که علیه باشگاه استقلال در صفحه شخصی خود گذاشته بود، اظهار داشت: وی اعلام کرده این پست را به عنوان یک […]



به گزارش فرهنگ سار،«حجت نظری» امروز (دوشنبه) در جریان نشست خبری آنلاین که از سوی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال تدارک دیده شده بود پاسخگوی سوالات نمایندگان رسانه‌ها بود.

جواب جهرمی را نمی‌دهیم

وی درباره پست آذری جهرمی که علیه باشگاه استقلال در صفحه شخصی خود گذاشته بود، اظهار داشت: وی اعلام کرده این پست را به عنوان یک هوادار و نه به عنوان وزیر منتشر کرده است. باشگاه استقلال هم پاسخی به صحبت‌های هواداری نمی‌دهد چون در شان باشگاه نیست که بخواهد این کار را انجام دهد.

وعده‌هایی به باشگاه استقلال داده شد

وی با اشاره به کمک‌های اسپانسر باشگاه استقلال افزود: در این‌باره وعده‌هایی به ما داده شده است تا جایی که اگر نیاز باشد حتی کمک ارزی به ما خواهد شد. حمیدرضا آصفی(عضو هیات مدیره باشگاه استقلال) تجربه زیادی در این‌باره دارد و به طور حتم کمک‌های زیادی به ما خواهد کرد.البته باید بگویم کارگزار باشگاه استقلال در این مدت زحمات‌ زیادی کشیده و در کنار باشگاه استقلال خواهد بود.

معلوم نیست از کریمی حمایت کنیم

سخنگوی باشگاه استقلال درباره حمایت از علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد: باشگاه استقلال در این باره جلسه‌ای نداشته و تصمیم نهایی را اتخاذ کرده است، همه گزینه‌ها را مد نظر داریم و اگر نیاز باشد با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال جلسه خواهیم داشت تا با بررسی تمامی جوانب منافع باشگاه بزرگ و پرطرفدار استقلال را در نظر داشته و رای بدهیم. این احتمال وجود دارد تصمیم‌گیری باشگاه استقلال علنی و یا غیر علنی باشد.

فعالیت‌های اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بخش‌بندی شده است

نظری در پاسخ به این پرسش که آورده هیات مدیره برای باشگاه استقلال چه بوده است؟ اعلام کرد: تمام فعالیت‌های اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بخش‌بندی شده است، هر کدام از اعضا به باشگاه کمک می‌کنند. من در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای هستم، مهدی عبدیان در حوزه ورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده در حوزه اقتصادی و حمیدرضا آصفی در حوزه بین‌الملل کمک می‌کنند. همه افراد تلاش خود را می‌کنند تا بهترین بازدهی را برای استقلال داشته باشند.

اقدامات باشگاه استقلال به اطلاع هواداران نرسیده است

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل فضایی که مملو از غیر واقعی بودن است بسیاری از اقدامات انجام شده در باشگاه استقلال به اطلاع هواداران نرسیده است، این اتفاق در ماه‌های آتی رخ خواهد داد و گزارش کاملی را به اطلاع هواداران فهیم و خونگرم استقلال می‌رسانیم. البته ضعف‌هایی داشته‌ایم ولی به دنبال اضافه کردن نقاط قوت هستیم.

وزیر ورزش و جوانان با هیات مدیره استقلال تماس نگرفت

سخنگوی باشگاه استقلال درباره ناراحتی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از محمود فکری گفت: در چند روز گذشته شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تماس گرفته‌ و خواسته‌ تا از فکری حمایت کنیم که این موضوع درست نیست. اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از سرمربی تیم حمایت کرده‌ و می‌کنند. همیشه تلاش کردیم تا استقلال بهترین نتایج را بگیرد. ممکن است ضعف‌هایی در این باره داشته‌ باشیم که بیشتر درباره‌اش حرف می‌زنیم.

به فکری اولتیماتوم ندادیم

نظری درباره اینکه گفته می‌شود به محمود فکری دو بازی فرصت داده شده است و در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب برکنار می‌شود، اظهار داشت: هیچگونه اولتیماتومی به فکری داده نشده است و اینکه دو بازی به او فرصت داده‌ایم حقیقت ندارد. محمود فکری انتخاب هیات مدیره است و از این انتخاب همچنان حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: همه استقلالی‌ها متحد باشند

جهت‌گیری تیم محمود فکری بستگی به تلاش‌های کادر فنی، بازیکنان و کادر مدیریتی دارد و همه تلاش می‌کنیم تا اتفاقات خوبی بیافتد، همه پیشکسوتان مدیران ادواری و هواداران استقلال و آنهایی که با باشگاه در ارتباط هستند متحد باشند بهترین نتایج رقم می‌خورد.

میلیچ‌ بر می‌گردد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط هرویه میلیچ‌ و احتمال بازگشت او اعلام کرد: این بازیکن برخواهد گشت. مشکلاتی برای تامین منابع مالی به وجود آمده بود که رفع شده و در حال آماده کردن مقدمات بازگشت میلیچ هستیم.

قلعه‌نویی گزینه جانشین فکری نبود

نظری در واکنش به این خبر که امیر قلعه‌نویی در فهرست جانشینان محمود فکری بود اما پس از باخت سنگین او به پرسپولیس از این لیست کنار گذاشته شد،گفت: ما نمی‌خواستیم که فکری را برکنار کنیم که فهرست جانشینان او را مشخص کنیم. اگر روزی به هر دلیلی به این نتیجه برسیم که باید کادر فنی را تغییر بدهیم می‌توانیم در مورد جایگزین‌های فکری صحبت کنیم.

بازیکن جدید می‌گیریم

وی اعلام کرد: اینکه باشگاه استقلال به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات بازیکن جدیدی نمی‌گیرد به دور از واقعیت است تلاش کردیم با بازیکنان مدنظر فکری از طریق مددی و عبدیان صحبت کنیم امیدواریم با کسانی که رایزنی شده موضوع به سرانجام برسد ما دغدغه جذب بازیکن داریم و امیدواریم خیلی زود به نتیجه برسیم.

از بازیکنان استقلال عذرخواهی می‌کنیم

سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: از بازیکنان استقلال به خاطر کمبودهایی که وجود دارد عذرخواهی می‌کنیم. از هواداران بزرگ استقلال نیز همین‌طور، اما آنها باید باور کنند مشکلات زیادی وجود دارد که شبانه روز در حال تلاش هستیم. بخش زیادی از مشکلات مالی میراثی است که از قبل برای ما باقی مانده است. ما در تلاش هستیم اوضاع را بهتر کنیم.

هواداران بازیچه نشوند

نظری در پایان گفت: امروز احمد مددی در محل تمرین استقلال حاضر شد و اعلام‌ کرد مشکلات در حال حل شدن است، این مشکلات در روزهای آینده برطرف می‌شود. هواداران استقلال هوشیار باشند چون ممکن است برخی‌ها بخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، این عزیزان نباید اسیر و بازیچه این افراد شوند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هجده − 12 =