پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۲۴:۲۳
دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

ارتباط نزدیک دستیاران بایدن در کاخ سفید با تجارت و بورس وال‌استریت

شبکه آمریکایی با انتشار اسنادی از ارتباط تنگاتنگ دستیاران رئیس جمهور آمریکا با تجارت‌های بزرگ و درآمد میلیون دلاری آنها از این راه خبر داد.



به گزارش گروه بین الملل فرهنگ سار، پایگاه خبری شبکه «سی ان بی سی» گزارش داد، به اسنادی دست یافته است که نشان می‌دهد بسیاری از دستیاران «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید روابط تنگاتنگی با تجارت و همچنین بورس وال استریت دارند.

این گزارش افزود، اسناد افشا شده نشان می‌دهد که دستیاران نزدیک بایدن در حرفه و تجارت خود میلیونها دلار به جیب زده‌اند. 

افرادی که در این لیست حضور دارند عبارتند از، «ران کالین» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، «جن او مالی دنیلون» معاون رئیس ستاد کارکنان، «مایک دانیلون» مشاور ارشد، «جفری زینتس» هماهنگ کننده امور مبارزه با کرونا و «برایان دییز» رئیس شورای ملی اقتصادی کاخ سفید. 

براساس گزارش سی ان بی سی، اسناد افشا شده از ارتباطات نزدیک این افراد با دنیای تجارت خبر می‌دهد و نشان می‌دهد این افراد بسیار بیشتر از چیزی که قبل از آن تصور می‌شد در این راه درآمد داشته‌اند. 

سی ان بی سی می‌گوید که این اسناد را کاخ سفید در اختیار آنها قرار داده است. با این حال از بیان حزئیات بیشتر خودداری کرده و گزارش داده که سخنگوی کاخ سفید حاضر نشده در این زمینه با آنها حرف بزند. 

براساس این گزارش، هیچ کدام از این پستها تا کنون از سوی سنا مورد تایید قرار نگرفته‌اند.بسیاری از این دستیاران در کمپین انتخاباتی جو بایدن و همچنین در کمپین انتخاباتی باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا نقش داشته‌اند.

کارکنانی که اسامی آنها در بالا ذکر شده است همگی در نوامبر ۲۰۲۰ بعد از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، از سوی تیم بایدن برای پستهای مختلف کاخ سفید معرفی شده بودند. 

انتهای پیام/م


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 × پنج =