پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۱:۲۴
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

کاپیتان تمرین استقلال را نیمه‌کاره رها کرد

به گزارش فرهنگ سار،تمرین تیم فوتبال استقلال در زمین چمن ورزشگاه‌ راه‌آهن برگزار شد. در ابتدای تمرین «محمود فکری» دقایقی برای بازیکنان استقلال به صحبت پرداخت. بازیکنان استقلال زیر نظر مربی بدنسازشان بدن‌هایشان را گرم کرده و آماده تمرین شدند. آبی‌پوشان تهرانی زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند. مهدی قایدی در تمرین […]



به گزارش فرهنگ سار،تمرین تیم فوتبال استقلال در زمین چمن ورزشگاه‌ راه‌آهن برگزار شد.

در ابتدای تمرین «محمود فکری» دقایقی برای بازیکنان استقلال به صحبت پرداخت.

بازیکنان استقلال زیر نظر مربی بدنسازشان بدن‌هایشان را گرم کرده و آماده تمرین شدند.

آبی‌پوشان تهرانی زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند.

مهدی قایدی در تمرین امروز استقلال غایب بود، اگرچه عدم حضور این بازیکن شایعات زیادی را به همراه داشته است اما سایت رسمی استقلال این غیبت با اجازه مربیان این تیم بوده است.

در اواسط تمرین استقلال وریا غفوری از ناحیه پا احساس درد کرد، او محل تمرین را به مقصد کلینیک پزشکی ترک کرد تا تحت معالجه قرار بگیرد.

درباره وریا غفوری در روزهای اخیر شایعات زیادی منتشر شده است، این شایعات حکایت از این دارد او در فهرست سیاه باشگاه استقلال قرار دارد.

بخش پایانی تمرین استقلال به فوتبال اختصاص داشت، محمود فکری بارها با قطع کردن جریان تمرین نکات لازم را به بازیکنان استقلال گوشزد کرد.

رشید مظاهری که از ناحیه کمر احساس درد می‌کرد به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت.

 سعید لطفی برای چندمین بار در هفته‌های گذشته در محل تمرین استقلال حاضر شد. او که سال‌ها پیش با فکری در استقلال همبازی بود با سرمربی آبی‌پوشان رابطه خوبی دارد و در چندین تیم دستیار وی بود. گفته می‌شود او به زودی در کادر فنی استقلال حاضر خواهد شد.

شیخ دیاباته که با پایان یافتن دوران آسیب دیدگی‌اش در تمرینات استقلال حضوری فعال دارد دقایقی با محمود فکری به صورت اختصاصی حرف زد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

13 − دو =