جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۳:۵۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

«هالند» ناجی دورتموند شد

به گزارش فرهنگ سار؛ شاگردان «ادین ترزیچ» به رغم اینکه در ورزشگاه خانگی خود «وستفالن» از هافن هایم پذیرایی می‌کردند، بسیار خوش شانس بودند که «هالند» در دقیقه ۸۱  برای آنان گلزنی کرد تا  بازی را با تساوی ۲ بر ۲  عوض کنند. «موناس دابیو» در دقیقه ۳۱ و «ایهلاس بی بو» در دقیقه ۵۱ گل‌های میهمان […]



به گزارش فرهنگ سار؛ شاگردان «ادین ترزیچ» به رغم اینکه در ورزشگاه خانگی خود «وستفالن» از هافن هایم پذیرایی می‌کردند، بسیار خوش شانس بودند که «هالند» در دقیقه ۸۱  برای آنان گلزنی کرد تا  بازی را با تساوی ۲ بر ۲  عوض کنند.

«موناس دابیو» در دقیقه ۳۱ و «ایهلاس بی بو» در دقیقه ۵۱ گل‌های میهمان در این دیدار را به ثمر رسانده بودند و نخستین گل این دیدار را نیز «سانچو» در دقیقه ۲۴ برای زنبورها زده و تیمش را پیش انداخته بود.

در نیمه نخست و برخلاف انتظاری که از زنبورها می رفت بازیکنان این تیم برتری قابل توجهی بر حریف نداشته و نتوانستند از امتیاز میزبانی به نحو مطلوب استفاده کنند.

نیمه دوم با حملات زنبورها آغاز شد اما بر خلاف جریان بازی، بازیکنان هافن‌هایم گل دوم خود را درون دروازه میزبان جای دادند وازحریف پیش افتادند.

البته «هالند» در دقیقه ۵۸ دروازه میهمان را گشود و خیلی زود بازی را به تساوی کشاند اما داور با باز بینی دوباره این گل را نپذیرفت.

در ادامه این دیدار زیبا بی بو چند موقعیت صد درصد گل را برای هافن هایم از دست داد تا سرانجام او و تیمش به دلیل هدر دادن این فرصت‌ها به سختی مجازات شوند.

در دقیقه ۸۱ و در حالی که یکی از بازیکنان هافن‌هایم به روی زمین افتاده بود و مدافعان این تیم در نظر داشتند توپ را از زمین خارج کنند، این اتفاق افتاد و آنان مغموم شدند.

در این صحنه هالند مهاجم جوان و با هوش دورتموند با سماجت از تعلل مدافعان حریف استفاده و با توپ ربایی و تک به تک شدن با دروازه‌بان بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه، بازی روند متعادلی داشت و دروازه ها به صورت جدی تهدید نشدند و این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بی شک کسب این نتیجه برای ترزیچ که به شدت از سوی کارشناسان و هواداران در فشار است گران تمام خواهد شد.

 در سایر دیدارهای همزمان نیز این نتایج بدست آمد:

بایرلورکوزن ۲ – ماینتس ۲

اشتوتگارت یک – هرتابرلین یک

وردربرمن صفر – فرایبورگ صفر

درادامه و تا ساعتی دیگر تیم های یونیون برلین و شالکه با یکدیگر دیدار می کنند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × سه =