شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۸:۵۹
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش در مجلس به تصویب رسید

به گزارش فرهنگ سار، «جمشید تقی‌زاده» در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک که عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه با نظر وزیر ورزش و جوانان بعد از ۴۹ سال قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش در مجلس و […]



به گزارش فرهنگ سار، «جمشید تقی‌زاده» در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک که عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه با نظر وزیر ورزش و جوانان بعد از ۴۹ سال قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش در مجلس و شورای نگهبان به تصویب رسید و توسط رئیس جمهوری ابلاغ شد.

وی با بیان این که قانون جدید وزارت ورزش و جوانان تحول اساسی را در ساختار ورزش کشور ایجاد خواهد کرد، افزود: با جلساتی که وزیر ورزش و جوانان راهبری می‌کند، دستورالعمل ها و آیین نامه ها در حال تدوین است و سپس به هیئت دولت می رود. تشکیل شورای عالی ورزش در کشور، شورای عالی ورزش در روستاها و … از موارد جدیدی است که در این قانون پیش بینی شده است.

تقی زاده به لایحه جامع نظام باشگاه داری، اشاره کرد و بیان داشت: این لایحه با نظر وزیر و همت صاحب‌نظران ورزش تدوین و به هیئت دولت ارائه شده است که انشاءالله بعد از آنکه بررسی‌های کامل صورت گرفت به مجلس می‌رود و یکی از مهمترین اتفاقات ورزش کشور رقم می خورد.

وی با تشکر از هماهنگی معاونت های مختلف وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: روسای فدراسیون های ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان استان ها هماهنگی های لازم را برای حضور در مجامع استانی داشته باشند همچنین هماهنگی جهت بازدید و سرکشی نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزشی از هیئت های استانی مربوطه با هماهنگی ادارات کل استان ها انجام شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده − چهار =