یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸:۵۷
دسته بندی: هنری
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

نقش‌آفرینی‌های شهرام عبدلی در خاطره‌ها می‌ماند

معاون سیما در پیامی، درگذشت شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون را تسلیت گفت. به گزارش فرهنگ سار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، متن پیام تسلیت محسن برمهانی، معاون سیما در پی درگذشت شهرام عبدلی بدین شرح است: «انا لله و انا الیه راجعون مرحوم شهرام عبدلی، از هنرمندان مردمی و همکاران خوب ما […]



معاون سیما در پیامی، درگذشت شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش فرهنگ سار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، متن پیام تسلیت محسن برمهانی، معاون سیما در پی درگذشت شهرام عبدلی بدین شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

مرحوم شهرام عبدلی، از هنرمندان مردمی و همکاران خوب ما در تولیدات نمایشی سیما بود و نقش‌آفرینی‌هایش در خاطرات مردم خواهد ماند. در کارنامه مرحوم عبدلی، فهرست قابل‌توجهی از مجموعه‌های تلویزیونی دیده می‌شود که برخی ازجمله «مختارنامه»، «سال‌های مشروطه»، «تبریز در مه»، «طفلان مسلم»، «معمای شاه» و … جزو آثار فاخر و راهبردی رسانه ملی است.

این‌جانب مراتب تسلیت خود را به خانواده محترم این هنرمند و جامعه رسانه‌ای و هنری کشور ابراز داشته و برای آن عزیز سفرکرده علوّ درجات را از درگاه حق مسئلت دارم.»

به گزارش فرهنگ سار، شهرام عبدلی بازیگر فقید سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان، شنبه، ۶ اسفند بر اثر عوارض ناشی از عارضه مغزی درگذشت. مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند صبح امروز،  ۷ اسفند از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار شد. پیکر شهرام عبدلی در قطعه هنرمندان بهشت زهراء به خاک سپرده شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × 5 =