یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۳۳:۳۶
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۵۸

مرحله آخر بودجه فدراسیون‌ها اوایل آذر پرداخت می شود

 «کیکاووس سعیدی» روز پنجشنبه در گفت و با فرهنگ سار این خبر را اعلام کرد و افزود: به فدراسیون‌های ورزشی اعلام کردیم که گزارش عملکرد سه مرحله قبل خود را به کمیته المپیک ارسال کنند تا در دهه نخست آذرماه امسال به حساب آنها واریز شود. وی ادامه داد: تاکنون ۲۳میلیارد تومان در سال و در سه مرحله به […]



 «کیکاووس سعیدی» روز پنجشنبه در گفت و با فرهنگ سار این خبر را اعلام کرد و افزود: به فدراسیون‌های ورزشی اعلام کردیم که گزارش عملکرد سه مرحله قبل خود را به کمیته المپیک ارسال کنند تا در دهه نخست آذرماه امسال به حساب آنها واریز شود.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۳میلیارد تومان در سال و در سه مرحله به حساب ۴۶ فدراسیون واریز شده که مرحله آخر بیش از هفت میلیارد تومان است.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک این را هم اضافه کرد که این نهاد ورزشی در سه سال اخیر در تخصیص بودجه فدراسیون زودتر از موعد مقرر عمل کرده است تا فدراسیون بتواند فعالیت های خود را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: به همین دلیل بخش آخر اعتبارات امسال کمیته به فدراسیون‌ها با توجه به درپیش بودن المپیک توکیو در دهه نخست آذرماه تخصیص می‌یابد.

سعیدی درباره تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران و تاثیر آن در روند برنامه های ورزشی به ویژه المپیکی‌ها گفت: از برنامه عقب نیستیم  و از این منظر خللی ایجاد نخواهد شد.

وی ادامه داد: اما درباره اردوها به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبه ستاد مقابله با کرونا این احتمال وجود دارد که برخی اردوها که در خوابگاه متعلق به کمیته ملی المپیک تمرین می‌کنند تعلیق تا در زمان مناسب از سر گرفته شود.

دبیرکل کمیته المپیک درتکمیل این بخش از اظهارات خود گفت: برای انجام این کار با فدراسیون‌های مورد نظر هماهنگ می‌کنیم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × دو =