یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۱:۱۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

مددی: مجیدی هیچ شرطی برای استقلال نگذاشت

به گزارش فرهنگ سار، «احمد مددی» امروز (چهارشنبه) با اشاره به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: چند روز سخت را پشت سر گذاشتیم و در نهایت پس از سه دور مذاکره فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. وی افزود: قرارداد فرهاد مجیدی دو سال و نیم است و هیچ‌گونه […]



به گزارش فرهنگ سار، «احمد مددی» امروز (چهارشنبه) با اشاره به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: چند روز سخت را پشت سر گذاشتیم و در نهایت پس از سه دور مذاکره فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

وی افزود: قرارداد فرهاد مجیدی دو سال و نیم است و هیچ‌گونه شرطی در آن وجود ندارد. او در جلسه‌ای که با من داشت گفت تمام تلاشم را می‌کنم تا استقلال را به روزهای خوبش برسانم.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی نام پیروز قربانی را در فهرست مربیان خود قرار داده است و با مدیرعامل سایپا درباره حضور او صحبت کردیم و وی نیز قول مساعد داد.

مددی تصریح کرد: من روز گذشته هم اعلام کردم، سه یا چهار گزینه داشتیم ولی در نهایت در نشست دیشب هیات مدیره استقلال، قرار شد با مجیدی مذاکره کنم و خدا را شکر که به نتیجه رسید.

وی تاکید کرد: من با باشگاه گل‌گهر مذاکره کردم، این مذاکره در فضای کاملا حرفه‌ای و با مدیرعامل این تیم صورت گرفت، اعلام کردم خواستار جذب امیر قلعه‌نویی هستیم. او از من خواست نامه رسمی بزنم و این کار را کردم. اصول حرفه‌ای این است که وقتی یک سرمربی با یک باشگاه تحت قرارداد است باید با باشگاهش وارد مذاکره شویم. فکر نمی‌کنم کار اشتباه و خطایی کرده باشم.

مدیرعامل استقلال اعلام کرد: یکی از خواسته‌های فرهاد مجیدی بازگشت هرویه میلیچ است و قرار شد ابتدا تامین منابع مالی شود و او به تهران برگردد. در هر پستی در تیم‌مان ۲ بازیکن خوب داریم و خوشبختانه مجیدی کاملا به این موضوع اشراف دارد.

مددی افزود: رشید مظاهری دروازه‌بان تیم استقلال است و به طور حتم در این تیم خواهد ماند و از جمع آبی‌پوشان جدا نخواهد شد.

وی در پایان گفت: محمد دانشگر قرار نیست جایی برود و مهدی قایدی هم پسر استقلال است و درخدمتش هستیم. قایدی باید به کمیته انضباطی بیاید و نکاتش را بشنویم و ان‌شاءالله درباره او تصمیم گیری می‌شود. فردین رابط هم می‌ماند. فرهاد مجیدی هنوز لیستی‌ به باشگاه استقلال نداده است و ظرف روزهای آینده این اتفاق صورت خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × 1 =