شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۰:۰۱
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

۲ خبر شوکه کننده؛ یک مدیر فوتبالی کرونا گرفت و دیگری به کلی محروم شد

به گزارش فرهنگ سار، در ششمین روز از آبان‌ماه، تحریریه ورزشی فرهنگ سار بسته خبری خود را آماده کرده است. در این بسته به صورت ویژه از فوتبال ایران حرف زده‌ایم. با ما همراه باشید. این قسمت تراکتور تبریز؛ و حالا ورژن جدید پرشورها با حضور علی‌منصور تراکتور با جابه‌جایی‌های فراوان در درون و بیرون […]



به گزارش فرهنگ سار، در ششمین روز از آبان‌ماه، تحریریه ورزشی فرهنگ سار بسته خبری خود را آماده کرده است. در این بسته به صورت ویژه از فوتبال ایران حرف زده‌ایم. با ما همراه باشید.

این قسمت تراکتور تبریز؛ و حالا ورژن جدید پرشورها با حضور علی‌منصور

تراکتور با جابه‌جایی‌های فراوان در درون و بیرون زمین به استقبال فصل جدید خواهد رفت؛ این تیم در بازی‌های پیش فصل نتایج خوبی را به دست آورده است. ادامه این گزارش را در اینجا بخوانید.

دوئل نفس‌گیر مقصودلو با نفر اول جهان در شطرنج آنلاین

پرهام مقصودلو نفر نخست ریتینگ شطرنج ایران به زودی رقابتی سخت با «مگنوس کارلسن» نفر اول شطرنج دنیا به شکل آنلاین خواهد داشت. ادامه خبر در اینجا موجود است.

تساوی استقلال و شهرداری آستارا در بازی دوستانه

تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه مقابل شهرداری آستارا و به تساوی یک بر یک رسید. جزییات بیشتر را در اینجا مطالعه کنید.

این قسمت سایپای تهران؛ نخستین حریف پرسپولیس لامبورگینی نشد

سایپا چند ستاره و بازیکن باتجربه خود را از دست داد و بازهم خریدهایش بیشتر از بین بازیکنان جوان صورت گرفت؛ این تیم در هفته نخست لیگ بیستم باید به مصاف پرسپولیس برود. برای اطلاع از توضیحات تکمیلی، به اینجا مراجعه کنید.

«آذری» از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم شد

براساس اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، «سعید آذری» به طور موقت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم شد. جزییات بیشتر در اینجا قابل رویت است.

بارتومئو: نمی‌توانستم به «مسی» اجازه پیوستن به رقبا را بدهم

رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید که وی نمی‌توانسته اجازه انتقال «لیونل مسی» را به یک باشگاه رقیب بدهد و حالا نیز آماده است تا عواقب این تصمیم را بپذیرد. روی اینجا کلیک کنید و از ادامه خبر مطلع شوید.

حمله کرونا به مقر فیفا؛ «اینفانتینو» قرنطینه شد

براساس اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، رییس این نهاد جهانی به ویروس کرونا مبتلا شده است. جزییات بیشتر در اینجا.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفده + 3 =