جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۰۷:۲۵
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

عالیشاه: حرف و حدیث‌ها به خاطر کمک به پرسپولیس بود

به گزارش فرهنگ سار، «امید عالیشاه» پس از برتری سه بر صفر تیمش برابر شهر خودرو در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در خصوص بازگشتش به ترکیب پرسپولیس پس از حواشی که چندی قبل توسط او ایجاد شده بود، اظهار داشت: اگر حرف و حدیثی هم به وجود آمده بود در راستای این بود که […]



به گزارش فرهنگ سار، «امید عالیشاه» پس از برتری سه بر صفر تیمش برابر شهر خودرو در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در خصوص بازگشتش به ترکیب پرسپولیس پس از حواشی که چندی قبل توسط او ایجاد شده بود، اظهار داشت: اگر حرف و حدیثی هم به وجود آمده بود در راستای این بود که بتوانم به تیم کمک کنم. تا الان هم این اتفاق افتاده و هر زمانی هم که تیم لازم داشته تمام تلاشم را کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. تا الان اینگونه بوده و از این به بعد هم همین گونه خواهد بود.

وی در مورد عملکرد تیمش در این دیدار افزود: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز این دیدار را گرفتیم. البته می‌شد با تعداد گل‌های بیشتری حریف را شکست دهیم که این اتفاق رخ نداد.

عالیشاه در خصوص اینکه مهاجمان تیم تمرکز لازم را ندارند، خاطرنشان کرد: نمی‌شود این حرف را زد که تمرکز ندارند. باید به مهاجمان کمک کنیم تا روز به روز بهتر شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال موفق شد با ۳ گل سید جلال حسینی، احمد نوراللهی و میلاد سرلک شهر خودرو را شکست دهد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفده + سه =