یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۵:۰۷:۳۳
دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

سلطانی‌فر: امیدوارم نخستین مدال المپیکی تیراندازی در توکیو کسب شود

مسعود سلطانی‌فر روز پنجشنبه(۱۶ بهمن ماه) در حاشیه بازدید از اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی افزود: تیراندازان نسبت به دوره های گذشته سهمیه بیشتری کسب کردند و ما امیدواریم ویروس کرونا به گونه ای کنترل شود که مسابقات انتخابی و المپیک توکیو  برگزار شود. وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلات رشته تیراندازی گفت: مهمترین مشکل […]



مسعود سلطانی‌فر روز پنجشنبه(۱۶ بهمن ماه) در حاشیه بازدید از اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی افزود: تیراندازان نسبت به دوره های گذشته سهمیه بیشتری کسب کردند و ما امیدواریم ویروس کرونا به گونه ای کنترل شود که مسابقات انتخابی و المپیک توکیو  برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلات رشته تیراندازی گفت: مهمترین مشکل تیراندازی مهمات هست که پس از صحبت‌ با علی دادگر رییس فدراسیون و کادرفنی تیم ملی ، با وزیر دفاع صحبت کردم و قرار شد که آنها با استفاده از امکانات موجود کیفیت مهمات تولیدی خود را ارتقا دهند.

وی خاطرنشان کرد در صورتی که صنایع دفاعی کشورمان نتواند کیفیت مهمات خود را ارتقا دهد به دنبال راهکار دیگری برای تأمین مهمات مورد نیاز ملی‌پوشان خواهیم بود.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: بیش از ۴۵ مدال المپیک در رشته تیراندازی توزیع می شود و با توجه به اینکه تیراندازی رشته ملی و  دینی ما است خوب نیست که دست ما از کسب مدال های المپیک این رشته کوتاه بماند.

 وی در ادامه در خصوص پروژه های در حال ساخت ورزشی گفت: در شروع همکاریم با دولت دوازدهم بیش از ۴ هزار پروژه نیمه‌کاره ورزشی در دست اجرا بود که تعدادی به آن افزوده شد و تعداد آن‌ها به ۶ هزار پروژه افزایش یافت.

سلطانی‌فر ادامه داد: در حال حاضر تعداد پروژه های نیمه ساخته کمتر از ۳ هزار مورد است. همچنین همزمان با دهه فجر ۳۳۷ پروژه با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 این مدیر ورزشی ادامه داد: تمام تلاش من و همکارانم این است که علیرغم وجود محدودیت‌ها تعداد بیشتری از پروژه‌های ورزشی به بهره برداری برسد و طی هفته آینده یکی از بزرگترین سالن های سرپوشیده دو میدانی در کشور در استان اردبیل افتتاح خواهد شد و استادیوم ‌هایی در شهرهای درود و زرند در ادامه این روند به بهره برداری می رسند.

سلطانی‌فر در ادامه در خصوص سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز گفت: برای واگذاری این ۲ باشگاه کارهای زیادی صورت گرفته که می بایست ظرف چند سال انجام می‌شد و ما توانستیم مصوبه هیئت واگذاری را دریافت کرده و کارهای مستند سازی، فراهم کردن اسناد مالکیت و برنامه‌ریزی برای ورود به بازار سرمایه را طی ۹ ماه گذشته فراهم کنیم.

وی به انتقادات برخی رسانه ها اشاره کرد و گفت: این انتقادات از عدم اطلاعات و آگاهی آن ها حکایت دارد و ما تلاش داریم تا پایان سال کار واگذاری صورت گیرد اما به دلیل اینکه شاخص بازار سرمایه روند رو به افت را نشان می‌دهد به طور طبیعی عرضه اولیه در زمان افت انجام نخواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: اگر شرایط عرضه هر شرکت و موسسه اقتصادی در بازار سرمایه فراهم نباشد به آن اجازه ورود داده نمی‌شود چون مجموعه بورس و فرابورس حافظ منافع مردم و منابع سهامداران است، باید باشگاه موسسه و شرکتی را عرضه کنند که همه حساب هایشان شفاف و اسناد و مدارک مشخصی داشته باشند.

به گفته سلطانی فر در حال حاضر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس وضعیت خوبی دارند و امیدواریم که در آینده بسیار نزدیک و تا پایان سال ۹۹ بتوانیم این برنامه را اجرا کنیم.

وی در خصوص توسعه ورزش همگانی نیز گفت: بر اساس اطلاعات مرکز آمار میزان مشارکت مردم در ورزش همگانی در  سال ۹۵ کمتر از ۲۰ درصد بوده و حال آن که در سال ۹۹ به مرز ۵۰ درصد رسیده است، که ۲ و نیم درصد رشد را نشان می‌دهد.

 به گفته وی؛ مجموعه اماکن ورزشی در کشور در سال ۹۲ کمتر از ۴۰ هزار بوده و این در حالی است که این عدد در حال حاضر به مرز ۳۰۲  هزار رسیده است و سرانه فضای ورزشی در کشور از ۴۵ سانتیمتر به ۷۵ سانتی‌متر ارتقا یافته است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 − شش =